Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
9N
Tot a punt per a l'acte central de la campanya "Ara és l'hora"

S’interpretarà el poema ‘Ara Mateix’ per part de Sílvia Bel, Cesk Freixas i Lluís Llach al piano.

17/10/2014 Política

ARA ÉS L’HORA ha organitzat per aquest a les 12.30h a la Plaça Catalunya de Barcelona, l’acte central de la campanya per a fer una proposta a la societat catalana després dels últims esdeveniments polítics en una jornada multitudinària i unitària sota el lema “Fem un pas endavant”.

Durant l’acte intervindran les presidentes d’Òmnium Cultural i l’Assemblea Nacional Catalana, Muriel Casals i Carme Forcadell, per a fer pública la proposta unitària que defensarà ARA ÉS l’HORA. L’esdeveniment comptarà, a més, amb la presència de membres de la societat civil catalana i representants dels partits polítics.

Escaleta de l’acte

L’acte de Plaça Catalunya tindrà una durada aproximada de 30 minuts i, per tant, finalitzarà poc després de les 13h. La projecció del vídeo de la pintada de groc del Poblenou del Delta marcarà el punt d’inici del programa. Seguidament, s’interpretarà el poema ‘Ara Mateix’ per part de Sílvia Bel, Cesk Freixas i Lluís Llach al piano. Durant la interpretació, Eduardo Reyes, president de Súmate, l’actriu Carme Sansa i dues personalitats més formularan breus intervencions.

La benvinguda del presentador donarà pas als discursos de Muriel Casals, presidenta d’Òmnium Cultural i, quan finalitzi, de Carme Forcadell, presidenta de l’Assemblea Nacional Catalana. L’acte es clourà poc després de les 13h amb el Cant dels Segadors.

12.35h – Projecció del vídeo del Poblenou del Delta

12.37h – Interpretació del poema ‘Ara Mateix’

12.42h – Benvinguda del presentador

12.47h – Discurs de Muriel Casals

12.54h – Discurs de Carme Forcadell

13.06h – Cant dels Segadors

 

 

 


Valora
Rànquings
  1. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  2. Posar fil a l’agulla, cap a la ruptura amb el règim del 78
  3. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  4. 90è aniversari de l’assassinat del germans Badia
  5. El Correllengua Agermanat omple Palma i reafirma la llengua com a nexe dels Països Catalans
  6. S’inauguren les primeres senyalitzacions de les rutes de la llibertat a Colera, Molinàs i Llançà
  7. 93a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  8. Fa nou anys que ens va deixar Ton Ribas i Sala
  9. Carrers plens i creix la crítica als sindicats majoritaris
  10. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid