Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
9-N
Es presenta a Badalona la campanya “Esquerres pel Sí Sí”

'Esquerres pel Sí Sí' crida els badalonins a mobilitzar-se el 9N i votar per la independència en una Catalunya millor i de tots

14/10/2014 Política

Ahir al matí va ser presentada a Badalona la campanya “Esquerres pel Sí Sí”. Entre els signants de la campanya es troben sindicalistes, activistes socials i culturals com l'articulista Jaume Oliveras, l'escriptor Julià de Jódar, el sindicalista Alfonso Moya, Carles Sagués, president del Grup Municipal d'ICV-EUiA, Ricard Vilaregut, politòleg, o l'activista veïnal Josep Soler i Amigó.


Els impulsors de la plataforma van qualificar d'“històric” l'acord subscrit entre diversos àmbits socials i polítics de la ciutat; des de la socialdemocràcia fins a l'esquerra independentista i sectors de l'anticapitalisme militant, moviments socials i ciutadans amb accents ben diversos i des de la pròpia singularitat. Aplegats en una sola veu per a demanar el vot afirmatiu per la independència en la Consulta del proper 9N.


El periodista Josep Poveda, en nom dels signants, va defensar el vot al doble SÍ, afirmant que és una aposta clara per una república catalana independent, “el primer dels passos per construir una societat més justa”. Igualment va manifestar que el 9N és una oportunitat que cal aprofitar i ha emplaçat al Govern i Parlament que mantinguin els seus compromisos amb la consulta. Poveda va afirmar que el 9N se sustenta en les lleis i legalitat catalanes, en la sobirania del Parlament de Catalunya, la legitimitat democràtica del procés i el Dret Internacional. “No hi ha alternativa possible que no passi pel vot dels catalans”.

Valora
Rànquings
  1. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  2. Quan el poder parla al poble com si fos menor d’edat
  3. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  4. Santa Coloma de Farners impulsa un Cicle de Memòria Antifeixista pels 90 anys de l’assassinat de les germanes Buxadé
  5. La Plataforma Salvem la Unió Cooperatista Barcelonesa demana la mediació del Papa per recuperar l’edifici de la UCB
  6. Convocada la 94a concentració per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria antirepressiva
  7. La fundació Reeixida, denuncia censura en un homenatge als germans Badia celebrat en un edifici de la Generalitat a Girona aquest divendres
  8. Reeixida organitza un acte el proper divendres a Girona
  9. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  10. La CUP reclama clausurar l’activitat il·legal de la Gola del Fluvià i comprar els terrenys aquest 2026
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid