Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
9-N
Alguns aspectes del 9-N perillen si els preparatius no es reprenen immediatament

La CUP, ERC i ICV-EUiA reclamaran al president Mas que reprengui els preparatius del 9-N que s'han aturat després de la prohibició del Tribunal Constitucional. Alguns aspectes de la consulta no es podran portar a terme si no els reprenen els preparatius immediatament.

02/10/2014 Política

La CUP, ICV-EUiA i Esquerra afirmen que hi ha molts preparatius que es podrien tornar a activar: el telèfon de Governació reservat als ajuntaments, la petició que han de fer els estrangers residents a Catalunya que vulguin votar, la pàgina web oficial del 9-N o l’emissió de l’anunci institucional per televisions i ràdios.


Sembla que si els preparatius no es tornen activar immediatament alguns aspectes de la consulta no es podran portar a terme. Per exemple, el termini d’entrega de la petició que han de fer els estrangers residents a Catalunya per poder votar acaba el dia 7 d’octubre i la web del Departament de Governació i Relacions Institucionals que busca (o buscava) personal per fer tasques de suport el dia de la consulta als municipis de Barcelona i Badalona admet (o admetia) sol·licituds fins el dia 5 d’octubre (“ Les persones interessades han d’emplenar el formulari que correspongui (el de treballadors públics, si treballen a l’Administració, o el de persones que no són treballadores públiques) i enviar-lo a l’adreça de correu electrònic radm@gencat.cat fins al dia 5 d’octubre.”).

Valora
Rànquings
  1. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  2. La ILP per garantir el caràcter públic de la sanitat arribarà al Parlament el 19 d’octubre
  3. Com pot caure el règim de l’abús
  4. Els CDR commemoraran els nou anys de l’1-O amb una mobilització a Urquinaona
  5. Risc més esforç és igual a riquesa?
  6. El Sindicat de Llogateres obre el curs davant un bloc amenaçat per l’especulació
  7. Lluc Salellas: “la unitat popular ha de començar al carrer, es construeix des de baix, que és d’on poden sorgir els continguts i les propostes realment transformadores i revolucionàries que necessita el poble”
  8. La Marxa Macià recorrerà el camí de Prats de Molló a Olot cent anys després
  9. Concentració a Barcelona contra els desnonaments arran del cas de la Maricarmen
  10. Una parella de 81 i 74 anys afronta un desnonament a Badalona per haver avalat la hipoteca del fill
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid