Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
9N
Els estudiants es mobilitzen a favor de la consulta

La Vaga de 48h convocada per Estudiants9N finalitzà ahir amb milers de persones a Plaça Sant Jaume reclamant la celebració de la consulta

09/10/2014 Política

Milers d’estudiants es varen manifestar ahir pels carrers de Barcelona amb el lema “Aturem les classes, activem la democràcia”. La manifestació va començar a Plaça Universitat i finalitzà a Plaça Sant Jaume on els estudiants van cantar Els Segadors davant del Palau de la Generalitat de Catalunya.

La manifestació, que mobilitzà alumnes de tot el Principat, posava fi a dos dies de vaga a totes les universitats i centres de secundària públics de Catalunya. Al llarg del recorregut es varen poder sentir crits en contra de la decisió del Tribunal Constitucional i reclamant poder votar el pròxim 9 de novembre.

Els Sindicats xifren el seguiment de la vaga amb un 70% a les universitats i destaquen la gran mobilització de secundària sobretot en poblacions com Girona, Lleida i Tarragona que es manifestaren al matí.

“Activem la democràcia”

Estudiants 9N (AEP, AJEC, FNEC, En Lluita, SEPC, SUMEM, Universitats per la Independència i Acció UAB) responia així davant de la suspensió cautelar de la consulta. La plataforma d’estudiants, però, no descarta més mobilitzacions depenent de com avanci el context polític i social.

Valora
Rànquings
  1. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  2. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  3. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  4. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  5. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  6. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  7. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  8. 13 anys sense en Toni Lecha
  9. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  10. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid