Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
9-N
La CUP Mataró amb “Esquerres pel #sísí”

La CUP Mataró prioritza el referèndum 9N abans de perfilar candidatura a les Eleccions Municipals

30/09/2014 Política

L'Assemblea local de la CUP Mataró, amb la participació de la militància local i de persones simpatitzants, vol fer públiques les següents consideracions en vistes al referèndum d'independència del proper 9 de novembre de 2014, així com a les eleccions municipals de maig de 2015.

Durant les darreres setmanes la CUP Mataró ha rebut peticions, més o menys formals, sobre les persones que encapçalaran la llista electoral de la CUP i també, a través dels mitjans de comunicació, sobre la possibilitat de fronts amplis d'esquerres de cara a concórrer junts a les eleccions municipals.

Segons la CUP Mataró les forces i moviments d'esquerra de la ciutat haurien de centrar els esforços militants en la preparació del referèndum del proper 9 de novembre, assegurant que a la ciutat es voti amb total normalitat i, sobretot, que el resultat sigui el màxim de favorable possible a la creació d'un nou Estat independent que entén la independència com a eina per a la construcció d’un futur superador de totes les desigualtats i les injustícies.

És per això que la CUP Mataró ha convidat formalment i emplaça a totes les organitzacions d’esquerres de la ciutat de Mataró a confluir de manera unitària en la campanya “Esquerres pel #sísí” a favor de la democràcia, la llibertat i la justícia social.
Valora
Rànquings
  1. Gràcia Llibertat commemora nou anys de concentracions independentistes amb el record de Pepa Arenós
  2. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  3. València tornarà a exigir responsabilitats per la DANA dos anys després de la tragèdia
  4. La Intersindical convoca la vaga general de l'11-N per denunciar l'empobriment de la classe treballadora i reclamar sobirania
  5. Ecologistes en Acció alerta del risc d'un núvol tòxic a Castelló per les mancances de seguretat d'una futura planta d'amoníac
  6. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  7. Els sindicats educatius convoquen una vaga el 26 de novembre i una gran manifestació per defensar l'escola pública
  8. L'Aplec del Puig reivindica la sobirania del País Valencià per defensar la llengua, la terra i els drets socials
  9. L'Aplec del Puig, una cita històrica que manté viva la lluita pels drets nacionals del País Valencià
  10. La CUP exigeix responsabilitats per l'incendi a l'Albera i reclama el tancament de la base militar de Sant Climent Sescebes
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid