Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
9N
Concentració davant el consulat espanyol a Perpinyà si el TC prohibeix la consulta
24/09/2014 Política

Catalunya Nord per la Independència ha manifestat a la seva pàgina web, que convocaria una concentració davant del consulat espanyol a Perpinyà en el cas que el Tribunal Constitucional poses pals a roda a la consulta del 9N. Es faria el mateix dia que es concretes la prohibició a les 18.15h.

Ara bé, el desig de l'entitat, és que els catalans del Principat puguin fer com ho han fet el 18 de setembre els escocesos al Regne Unit, "VOTAR en tota normalitat amb tota la garantia que pot i ha de donar un estat realment democràtic".

Valora
Rànquings
  1. Mor Lluís Serra Sancho, històric independentista de Sant Andreu i membre de Meridiana Resisteix
  2. “La unitat nacional és el moll de l’os de l’independentisme”
  3. De Salses a Barcelona: 300 km per mantenir viva la flama de la Independència
  4. Actes d'homenatge al Txiqui i als darrers afusellats pel franquisme
  5. Dissabte 11 d'octubre, Sarau independentista a Igualada (30 anys de la inauguració del Jimmy Jazz)
  6. 27 de setembre de 1975
  7. Preservem el Maresme valora positivament la segona jornada de debat sobre el transport públic i el futur de la R1
  8. La llibertat viscuda no es pot esborrar, és la llavor de l`alliberament
  9. Més de cent entitats i col·lectius ja donen suport a la manifestació ruralista que sota el lema "Defensem la terra. Volem pobles vius"
  10. L’ANC denuncia les vulneracions de drets humans de l’Estat espanyol davant del Consell de Drets Humans de l’ONU
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid