Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Alliberament Nacional
El "Sí-Sí" guanya a Avià amb el 97% dels vots en un assaig institucional de la consulta

El "Sí-Sí" s'ha imposat amb un 97% dels vots a la pre-consulta

02/06/2014 Política

Amb un 20% de participació, el "Sí-Sí" s'ha imposat amb un 97% dels vots a la pre-consulta, la primera a Catalunya, sobre el dret a decidir celebrada a Avià des del 7 al 31 de maig a través del vot electrònic.

L'alcalde de la població, el convergernt Llorenç Altozano ha fet una valoració positiva de la participació a Regió7 ja que és la més elevada que s'ha registrat d'ençà que el consistori utilitzat la plataforma We Decide (creada per l'avianès Marc Serra per fomentar la democràcia participativa) per saber l'opinió del veïns del municipi sobre altres qüestions. Generalment només havien participat a anteriors consultes municipals d'Avià entre 50 i 60 persones. Ara ho han fet 297 persones que majoritàriament s'han pronunciat a favor que Catalunya sigui un estat i independent

Valora
Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  5. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  6. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  7. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  8. Polèmica a Calonge per la celebració d’una jura de bandera espanyola en via pública
  9. Catalanofòbia transversal i decolonial
  10. Terra, Classe, Llengua. Fem foc nou a l’independentisme d’esquerres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid