Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Repressió
Acusen de desobediència greu 4 membres del Multireferèndum d'Olot

Els activistes hauran de declarar als jutjats d'Olot el 8 de juliol

27/06/2014 Drets i Llibertats

Un jutge d'Olot ha citat a declarar quatre persones implicades en l'organització del Multireferèndum que es va celebrar el passat 25 de maig. Els activistes, que estan acusats de desobediència greu, hauran de comparèixer als jutjats d'Olot el dimarts 8 de juliol.

A la Garrotxa la policia municipal va confiscar l'urna i les paperetes i va redactar un atestat on s'identificaven les quatre persones contra les quals la secció penal del Jutjat d'Instrucció número 1 d'Olot ha iniciat un procés. Un lector de Llibertat.cat va explicar els fets en un article.

L'assemblea local del Multireferèndum Garrotxa ha convocat la població de la comarca a concentrar-se davant dels jutjats el mateix dia de la declaració a les 12h per donar suport als encausats.

Mossos confiscant urnes

Unes 50.000 persones arreu de Catalunya van participar el passat 25 de maig al Multireferèndum, una convocatòria popular realitzada per desenes d'entitats d'arreu del territori.

L'èxit de la convocatòria, però, es va veure enterbolit per l'actuació de la Junta Electoral Central, pressionada per PP, PSOE, Vox i UPyD, que a última hora van demanar que es prohibís la consulta. Finalment, la junta va enviar els Mossos d'Esquadra a tancar totes les meses de votació i a identificar-ne els responsables.

Valora
Rànquings
  1. Les biblioteques de Barcelona convoquen vaga indefinida per denunciar precarietat i manca de reconeixement
  2. Acció antimonàrquica contra la presència militar a l’Expojove de Girona
  3. Tortosa acull el 23 d’abril una mobilització conjunta per la llengua amb el Correllengua Agermanat i Sant Jordi
  4. Commemoracions de l'assassinat dels germans Badia
  5. "El català no és una opció, és la nostra manera de ser al món"
  6. La tercera jornada del Correllengua Agermanat culmina a Lleida i Barcelona en un doble clam per la llengua
  7. El baix relleu del Tibidabo que recorda la proclamació de la República Catalana torna a reivindicar-se com a símbol de memòria
  8. Un llampegueig de la història de les germanes Serra
  9. 25 d'abril de 1707: 319 anys de resistència
  10. Sant Jordi per la Llengua mobilitzarà cinc ciutats sota el crit “És l’hora d’actuar pel futur del català”
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid