Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
#efectecanvies
Les mobilitzacions en suport de Can Vies s'estenen arreu de la nació

Aquesta tarda i vespre hi hauran manifestacions i concentracions a a diversos indrets de la ciutat, de Catalunya, del País Valencià i les Illes

28/05/2014 Drets i Llibertats

L'#efectecanvies, s'ha estès a d'altres punts de Barcelona on s'han fet accions de protesta en solidaritat amb els manifestants de Can Vies. A Zona Universitària, els concentrats han tallat durant 10 minuts el trànsit a la Diagonal i a la Gran Via. A més, també hi havien pintades i algunes destrosses a la seu central de Convergència, al carrer de Còrsega. CDC també ha denunciat assalts en les seves seus a Horta, Sant Andreu i Sants Montjuïc, de Barcelona, així com a les seus d'Olesa, Sabadell, Terrassa, Premià de Mar, Molins de Rei, Mataró, Lleida i Tarragona.

Un primer llistat de mobilitzacions per aquesta tarda/vespre

Nou Barris 19h Seu del Districte.
Badalona 19h Plaça de la Vila.
La marina ZF 18h Escrache a Jordi Marti a la Bàscula.
Gràcia 20h Plaça Revolució.
Cornellà 19h Plaça de Ajuntament.
L'Hospitalet 20h Plaça del Ajuntament.
Sant Andreu 20h a Plaça Comerç.
Eixample 20 h davant el Districte (Aragó/Bruc).
Horta 19h Plaça Eivissa.
Clot 20h Plaça del Mercat 9 districte
Gramenet 19h Pl Vila
Mollet 20h Seu de CiU.
Tarragona 19h Seu de CDC.
Girona 20h Plaça del Vi.
Lleida 19:30 Plaça de la Paeria.
Manresa 20h Plaça Major.
Mataró 17:30 CPI El Teler.
Terrassa 20h Plaça del Ajuntament.
Rubí 20h Plaça del Ajuntament.
València 20h Plaça del Ajuntament.
Sarrià-SantGervasi 20h Seu del Districte
Palma 19h plaça paris
Poblenou 20h Rodona del Casino

 

Valora
Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  5. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  6. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  7. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  8. Catalanofòbia transversal i decolonial
  9. Jaume Martínez Vendrell. Una vida per Catalunya
  10. Terra, Classe, Llengua. Fem foc nou a l’independentisme d’esquerres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid