Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
#1rdeMaig
Desenes de persones commemoren la Diada a la Seu d'Urgell

Una quarantena de persones han recorregut el centre històric de la Seu, sota el lema "Els seus beneficis, la nostra misèria. Acabem amb la dictadura del capitalisme i la Unió Europea".

01/05/2014 Laboral
Desenes de persones commemoren la Diada a la Seu d'Urgell Desenes de persones commemoren la Diada a la Seu d'Urgell

Un any més, la Seu d'Urgell ha viscut una jornada de mobilització en motiu de l'1 de maig, dia de la classe treballadora. Convocades per l'Esquerra Independentista de l'Alt Urgell, una quarantena de persones han recorregut el centre històric de la Seu, sota el lema "Els seus beneficis, la nostra misèria. Acabem amb la dictadura del capitalisme i la Unió Europea"."Lluita rural contra el capital", "Rescaten bancs, arruïnen vides", "Prou retallades a la sanitat" o "Violència és no arribar a final de mes" han estat algunes dels lemes que s'han pogut sentir al llarg de la marxa, que ha acabat a la plaça Patalín, davant una oficina de La Caixa.

S'hi ha llegit un manifest, en el qual s'ha denunciat que l'augment de la riquesa de les classes benestants, la recuperació dels seus guanys, són a costa d'atur i explotació per a les treballadores.

Davant d'això, els organitzadors han recalcat que és necessari acabar amb el capitalisme, recuperar la sobirania econòmica i començar a legislar a favor de les classes populars.

Valora
Rànquings
  1. El baix relleu del Tibidabo que recorda la proclamació de la República Catalana torna a reivindicar-se com a símbol de memòria
  2. Les biblioteques de Barcelona convoquen vaga indefinida per denunciar precarietat i manca de reconeixement
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines respon a la denúncia rebuda per l'alcalde de Sant Martí Vell
  4. Acció antimonàrquica contra la presència militar a l’Expojove de Girona
  5. Tortosa acull el 23 d’abril una mobilització conjunta per la llengua amb el Correllengua Agermanat i Sant Jordi
  6. Commemoracions de l'assassinat dels germans Badia
  7. "El català no és una opció, és la nostra manera de ser al món"
  8. 80 anys de la 1a conferència del FNC a Dosrius a la casa pairal d'Esteve Albert el 1946
  9. La tercera jornada del Correllengua Agermanat culmina a Lleida i Barcelona en un doble clam per la llengua
  10. Sant Jordi per la Llengua mobilitzarà cinc ciutats sota el crit “És l’hora d’actuar pel futur del català”
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid