Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
ALLIBERAMENT NACIONAL
Segons TV3 l’ANC vol omplir l’avinguda Diagonal de Barcelona el proper 11 de Setembre

Carme Forcadell no ha confirmat ni desmentit  la proposta  d’omplir la Diagonal de Barcelona de manifestants

02/04/2014 Política
A  la web de TV3 es pot llegir la següent notícia “Una Diagonal plena de gom a gom que mostri la vitalitat de la reivindicació dos mesos abans de la consulta del 9 de novembre. Segons ha pogut confirmar TV3, aquesta és la proposta de l'ANC pel pròxim Onze de Setembre, perquè es torni a fer visible la voluntat popular, com ja va passar durant la Via Catalana per la Independència, el setembre passat.”.

Carme Forcadell no ha confirmat ni desmentit el projecte de l’ANC d’omplir la Diagonal de Barcelona de manifestants (els 10 quilòmetres d’avinguda permeten una manifestació de 2 milions de persones).TV3 també informa que “Aquesta seria la manifestació central, però l'Assemblea Nacional Catalana preveu altres escenaris i altres actes de manera descentralitzada i també de manera sostinguda durant els dies següents d'octubre, fins a la convocatòria de la consulta.”.

Valora
Rànquings
  1. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  2. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  3. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  4. Posar fil a l’agulla, cap a la ruptura amb el règim del 78
  5. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  6. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  7. L’Ateneu Barcelonès acollirà un debat sobre la proposta “3 repúbliques, 1 confederació” amb Antoni Infante
  8. S’inauguren les primeres senyalitzacions de les rutes de la llibertat a Colera, Molinàs i Llançà
  9. El Correllengua Agermanat omple Palma i reafirma la llengua com a nexe dels Països Catalans
  10. 93a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid