Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Lluita sindical
Concentracions de suport a les vagues parcials al FNAC

L´empresa imposa retallades malgrat de tancar el 2013 amb beneficis milionaris

05/04/2014 Laboral

Els treballadors de l´FNAC situat a L’Illa Diagonal de Barcelona convoquen una vaga intermitent avui amb la finalitat de denunciar la pressió i els retallades als quals es troba sotmesa la plantilla.

Des del 2013 els treballadors de FNAC han vist minvades les seves condicions laborals després de la signatura del Conveni de Grans Magatzems (amb la consegüent pèrdua del plus per treballar els diumenges o l’augment de les hores de treball pel mateix sou ) , l’eliminació dels complements salarials o la implementació del copagament sanitari.

Així mateix , la plantilla denuncia pressions desmesurades a l’hora de vendre i de contractar socis i assegurances per a l’empresa . Per tot això, la plantilla ha convoca vaga intermitent aquest dissabte (de 12.00 a 14.00 hores i de 18.00 a 20.00 hores a la porta de FNAC L’Illa Diagonal) i vaga de 24 hores el 19 d’abril .

Cal recordar que la direcció del grup FNAC va declarar mitjançant nota de premsa el passat 27 de gener de 2014 una xifra de beneficis de FNAC Espanya i Portugal el 2013 de 21,3 milions d’euros, i l’empresa ha modificat les condicions de treball dels seus empleats basant-se en meres previsions de pèrdues .

Valora
Rànquings
  1. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  2. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  3. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  4. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  5. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  6. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  7. 13 anys sense en Toni Lecha
  8. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  9. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  10. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid