Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Delta de l'Ebre
La CUP i l'ANC criden a manifestar-se contra el pla hidrològic de l'Ebre
27/03/2014 Territori

La Candidatura d'Unitat Popular (CUP) fa una crida a participar aquest diumenge 30 de març a la gran manifestació convocada per la  Plataforma en defensa del Delta de l'Ebre (PDE) en contra per aturar el Pla Hidrològic de la Conca de l'Ebre que fixa un cabal mínim que poden suposar la mort del Delta.

La CUP denuncia que el govern espanyol, menystenint la proposta de cabals feta pels científics de la Comissió per la Sostenibilitat de les Terres de l’Ebre al 2007, torna a aprovar un Pla Hidrològic d'esquenes al sentit comú per tal d'afavorir els interessos econòmics de grans empreses constructores i les especuladores de l'aigua.

Per aquest motiu crida a acudir massivament aquest diumenge a dos quarts de dotze del matí a Sant Jaume d'Enveja per participar a la manifestació que finalitzarà davant de l'Ajuntament de Deltebre.

Per la seva banda, l'Assemblea Nacional Catalana (ANC) també ha fet una crida a mobilitzar-se dissabte a les Terres de l'Ebre per a defensar el Delta davant del nou Pla de Conca de l’Ebre que fixa un cabal mínim totalment insuficient per a la sostenibilitat mediambiental del tram final del riu. Aquest matí s'ha sabut que la presidenta de l’ANC, Carme Forcadell, entre d’altres membres de l’ANC, participarà a la manifestació rere la pancarta de Terres de l’Ebre per la Independència.

Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  3. La màfia castellana
  4. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  5. La paraula que va trencar el silenci
  6. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  7. Vist per sentència el judici de la peça Sitjas Motor del cas Mercuri a l’Audiència de Barcelona
  8. Acte a l'Ateneu Barcelonès sobre la persecució judicial de l'independentisme
  9. La vaga docent arrenca amb talls viaris, mobilitzacions a Barcelona i una setmana de protestes fins divendres
  10. L'extrema dreta manté Perpinyà, però el mapa municipal de la Catalunya Nord queda fragmentat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid