Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
VENEÇUELA
Maradona: "Estic disposat a ser un soldat de Veneçuela"

L'excapità i exentrenador de la selecció argentina, Diego Maradona, ha mostrat el seu total suport al govern veneçolà, alhora que condemna la postura dels mitjans internacionals que segon ell tergiversen la situació política al país

25/02/2014 Internacional
"Estem veient totes les mentides que estan dient [mitjans] i que estan creant els imperialistes", va dir Maradona en un vídeo publicat a la xarxa social de Twitter que ell mateix va decidir gravar per dirigir-se al poble veneçolà. A la filmació el llegendari futbolista reafirma el seu suport al Govern Revolucionari de Nicolás Maduro i al projecte chavista davant els intents de desestabilitzar la situació a Veneçuela i va declarar que està orgullós de "defensar una pàtria bolivariana com volia el comandant".

"Jo estic disposat a ser un soldat de Veneçuela per al que manin, perquè, la veritat, aquests senyors, si se'ls pot dir senyors, ja fan fàstic", ha subratllat, referint-se als activistes de dreta veneçolana."Per això crec en Veneçuela. Viisca Chávez, visca Maduro i aguantin, perquè Chávez des del cel els està acompanyant", ha manifestat.

Maradona, que manté relacions d'amistat amb els líders d'esquerra llatinoamericana, va explicar que va signar un contracte amb la cadena estatal veneçolana Telesur per ser comentarista del pròxim Mundial 2014 al Brasil "perquè així ho hagués volgut el comandant Hugo Chávez i els veneçolans".

Valora
Rànquings
  1. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans consolida la xarxa i incorpora dones de Catalunya Nord
  2. L’ANC convoca una protesta contra l’homenatge a la selecció espanyola al Camp Nou
  3. Elena Gual reivindica un independentisme disposat a desobeir fins al final
  4. La CUP crida a mobilitzar-se dissabte a Barcelona contra Save Europe Act i la xenofòbia
  5. Els eufemismes de l’explotació reproductiva
  6. «La regió on la cultura pot ser una arma»: France 24 posa la mirada sobre l’independentisme després de l’1-O
  7. La 58a Universitat Catalana d’Estiu obre a Prada mirant al futur dels Països Catalans
  8. La vaga continua tancant biblioteques de Barcelona davant el silenci de l’Ajuntament
  9. Arbúcies homenatjarà Blanca Serra amb la presentació de "La revolució pendent"
  10. La Coll@nada defensa el caràcter antiracista del «Fes-ta el dinar» davant Aliança Catalana
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid