Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
TRICENTENARI
El videojoc del Tricentenari per als més petits: El Triquet de Supercity s.XVIII

Amb El triquet de Supercity. S.XVIII el Super 3 proposa als més petits fer un viatge al passat, a la Catalunya del 1714, i descobrir com es vivia a l’època, superant proves d’orientació, de perícia i de coneixement.

19/02/2014 Història
Aquest videojoc, de nova creació, traslladarà l’acció del joc a un entorn desconegut per als infants i que els oferirà la possibilitat d’interactuar amb personatges, objectes i espais  de l’època. L’acció central es combinarà amb una sèrie de minijocs relacionats amb els trets característics de la manera de viure dels catalans al segle XVII, com ara els jocs tradicionals, la manera de vestir o els àpats, entre d’altres.

El nom de triquet prové dels espais, generalment tancats, on es practicaven  jocs populars o activitats lúdiques, a la Barcelona dels segles XVI al XVIII. En general, en aquests espais es jugava al joc de pilota o al de l’argolla.

El triquet del Supercity trasllada l’acció des del present a principis del segle XVIII a Catalunya. L’objectiu del joc és entretenir i al mateix temps ajudar a conèixer com es vivia en aquell temps.

El nen o nena viurà una aventura interactuant amb objectes, espais i  personatges de l'època i superant proves d’habilitat i d’orientació ubicades a diversos llocs de Catalunya. L’acció central del joc, que es desenvoluparà des del mateix ordinador, es combinarà amb una sèrie de minijocs per a mòbil o tauleta que fan referència a la manera en què vivien els catalans al segle XVIII (jocs tradicionals, indumentària, menjar, llengua), i que s’hauran de resoldre per seguir l’aventura a l’ordinador.

Valora
Rànquings
  1. “La revolució pendent” reivindica la memòria combativa del PSAN-P i interpel·la el present de l’independentisme
  2. La Trobada de Dones dels Països Catalans al País Valencià reforça la coordinació feminista i nacional
  3. La policia local de Lloret intimida a una ciutadana que volia penjar una estelada
  4. El ple de Sant Just rebutja la moció per exigir responsabilitats pels fets de les Festes de Tardor
  5. Setmana Santa: el xantatge lingüístic
  6. Commemoració del 50è aniversari de l’assassinat d’Oriol Solé Sugranyes en la 91a concentració de Via Laietana 43
  7. Baltasar Garzón presidirà la ‘Comissió de la Veritat’ enmig de crítiques pel seu paper en causes vinculades a denúncies de tortura
  8. El Correllengua i la Franja.
  9. Més de 200 entitats convoquen una manifestació a València per exigir responsabilitats a Carlos Mazón
  10. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) realitza una nova acció a Sant Martí Vell
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid