Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
COMMEMORACIONS
Comencen els actes del Tricentenari a Tarragona

La plataforma Tarragona, 300 anys d'ocupació, 300 anys de resistència ha organitzat aquest juliol 3 actes i una manifestació per commemorar el tercer centenari de l'ocupació borbònica de la ciutat durant la Guerra de Successió

04/07/2013 Història

Avui, dijous 4 de juliol a les 19:30h, l'Ajuntament de Tarragona acollirà, a la sala d'actes, la conferència “La Guerra de Successió: els Països Catalans a la cruïlla”, a càrrec de l'historiador Ezequiel Gort i Juanpere.

En motiu del Tricentenari la plataforma Tarragona, 300 anys d'ocupació, 300 anys de resistència ha organitzat dos actes més i una manifestació aquest juliol. El següent acte és el dijous 11 de juliol a les 19:30h, a la Sala d'Actes de l'Ajuntamentde Tarragona, on es farà la conferència “La resistència antiborbònica a les comarques del Camp de Tarragona”, a càrrec de l'historiador Jaume Borràs i Galceran.
https://www.facebook.com/events/118897028280596/

L'últim acte serà el diumenge 14 de juliol, a partir de les 14:30h, al Parc Saavedra de la ciutat, davant del recinte emmurallat (construït per a la defensa de la ciutat contra els Borbons en aquella època) on es farà un dinar popular i tot un seguit d’activitats.
El preu del dinar és de 10€ i podeu adquirir el vostre tiquet:
- Òmnium Tarragonès, Rambla Nova 12, 1-2, Tarragona de dilluns a divendres de 18 a 20:30h
- Casal Despertaferro, c. Martí Napolità, 7, Reus
- Casal Sageta de Foc, c. Trinquet Vell, 15, Tarragona de dimarts a dissabte de 18 a 22h
- Per correu electrònic a tarragona300anys@gmail.com poseu al cos del missatge "dinar popular"

Per acabar les commemoracions el diumenge 14 de juliol, a les 18h, s'ha convocat una manifestació independentista a Tarragona, amb el lema “Independència Països Catalans”. El seu recorregut serà: Portal del Roser, C/ dels Cavallers, Baixada de la Misericòrdia, C/ Portalet, Carrer de Sant Agustí, Rambla Nova, C/Compte de Rius, Plaça de l’Ajuntament.
https://www.facebook.com/events/158282357688269/?ref=2

Valora
Rànquings
  1. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  2. Quan el poder parla al poble com si fos menor d’edat
  3. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  4. Santa Coloma de Farners impulsa un Cicle de Memòria Antifeixista pels 90 anys de l’assassinat de les germanes Buxadé
  5. El SEPC convoca una vaga estudiantil el 26 de maig en defensa de l’educació pública
  6. La Plataforma Salvem la Unió Cooperatista Barcelonesa demana la mediació del Papa per recuperar l’edifici de la UCB
  7. Convocada la 94a concentració per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria antirepressiva
  8. La fundació Reeixida, denuncia censura en un homenatge als germans Badia celebrat en un edifici de la Generalitat a Girona aquest divendres
  9. Reeixida organitza un acte el proper divendres a Girona
  10. La CUP reclama clausurar l’activitat il·legal de la Gola del Fluvià i comprar els terrenys aquest 2026
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid