Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
MONÀRQUICS
CiU amb la infanta Cristina

CiU ha evitat que la Medalla d'Or de Barcelona fos retirada a la infanta Cristina tal com demanava ICV

19/02/2014 Política
Els ?regals? de l'alcalde Joan Clos a la Infanta Cristina Els ?regals? de l'alcalde Joan Clos a la Infanta Cristina
Els vots dels regidors del PP i del grup municipal de CiU a l’Ajuntament de Barcelona han evitat que avui la Medalla d'Or de Barcelona fos retirada a la infanta Cristina tal com demanava  ICV que només ha comptat amb els vots favorables d'ERC-UxB (el PSC s'ha abstingut).

El regidor de territori i presidència a l’Ajuntament de Barcelona  Jordi Martí (CiU) ha declarat que   "Seria inadequat iniciar ara aquesta revocació, perquè entenem que no hi ha una condemna d'aquesta persona" i que  "No creiem que la iniciativa s'hagi presentat en el moment que s'havia de presentar, el moment processal és inadequat".

El vot de CiU era previsible tenint en compte que Miquel Roca i Junyent és l'advocat de la infanta. També cal recordar que quan es va casar la infanta Cristina, CiU i PSC van entrar en una mena de “competició” (que sembla que encara no ha acabat) per demostrar quin dels dos partits polítics era el més borbònic  (la parella va rebre nombrosos regals, favors i elogis  dels líders dels dos partits).

Valora
Rànquings
  1. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  2. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  3. Posar fil a l’agulla, cap a la ruptura amb el règim del 78
  4. S’inauguren les primeres senyalitzacions de les rutes de la llibertat a Colera, Molinàs i Llançà
  5. El Correllengua Agermanat omple Palma i reafirma la llengua com a nexe dels Països Catalans
  6. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  7. 93a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  8. Carrers plens i creix la crítica als sindicats majoritaris
  9. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  10. La Flama arriba a l’Alguer i culmina el pas del Correllengua per les terres del “bon dia”
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid