Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
MONÀRQUICS
CiU amb la infanta Cristina

CiU ha evitat que la Medalla d'Or de Barcelona fos retirada a la infanta Cristina tal com demanava ICV

19/02/2014 Política
Els ?regals? de l'alcalde Joan Clos a la Infanta Cristina Els ?regals? de l'alcalde Joan Clos a la Infanta Cristina
Els vots dels regidors del PP i del grup municipal de CiU a l’Ajuntament de Barcelona han evitat que avui la Medalla d'Or de Barcelona fos retirada a la infanta Cristina tal com demanava  ICV que només ha comptat amb els vots favorables d'ERC-UxB (el PSC s'ha abstingut).

El regidor de territori i presidència a l’Ajuntament de Barcelona  Jordi Martí (CiU) ha declarat que   "Seria inadequat iniciar ara aquesta revocació, perquè entenem que no hi ha una condemna d'aquesta persona" i que  "No creiem que la iniciativa s'hagi presentat en el moment que s'havia de presentar, el moment processal és inadequat".

El vot de CiU era previsible tenint en compte que Miquel Roca i Junyent és l'advocat de la infanta. També cal recordar que quan es va casar la infanta Cristina, CiU i PSC van entrar en una mena de “competició” (que sembla que encara no ha acabat) per demostrar quin dels dos partits polítics era el més borbònic  (la parella va rebre nombrosos regals, favors i elogis  dels líders dels dos partits).

Valora
Rànquings
  1. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  2. La ILP per garantir el caràcter públic de la sanitat arribarà al Parlament el 19 d’octubre
  3. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  4. Com pot caure el règim de l’abús
  5. Risc més esforç és igual a riquesa?
  6. El Sindicat de Llogateres obre el curs davant un bloc amenaçat per l’especulació
  7. El Museu d’Història de Catalunya recupera els grans concerts de la Transició
  8. Lluc Salellas: “la unitat popular ha de començar al carrer, es construeix des de baix, que és d’on poden sorgir els continguts i les propostes realment transformadores i revolucionàries que necessita el poble”
  9. La Marxa Macià recorrerà el camí de Prats de Molló a Olot cent anys després
  10. Carme Travesset recorda Blanca Serra al Fossar de les Moreres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid