Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Alliberament nacional
La CUP a la Garrotxa dóna suport a la campanya de l'ANC "Signa un vot per la independència"
09/01/2014 Política
Signa per la Independència Signa per la Independència

La Candidatura d'Unitat Popular (CUP) de la Garrotxa anima a tothom a participar de forma activa en la recollida massiva de signatures per la independènciaconvocada per l'Assemblea Nacional Catalana (ANC) arreu del país. A la nostra comarca, un total de 18 municipis i desenes de voluntaris es mobilitzaran els propers dies 11 i 12 de gener.

Els municipis que tindran punt de recollida són: Argelaguer, Besalú, Castellfollit de la Roca, Les Planes d'Hostoles, Les Preses, Maià de Montcal, Mieres, Montagut i Oix, Olot, Riudaura, Sant Aniol de Finestres, Sant Feliu de Pallerols, Sant Jaume de Llierca, Sant Joan les Fonts, Santa Pau, Tortellà, La Vall d'en Bas i La Vall de Bianya. Les persones que vulguin oferir-se com a voluntàries poden fer-ho a través de la pàgina web de l'ANC Garrotxa.

Signa un vot per la independència és una campanya adreçada a incentivar l'exercici democràtic del dret de petició, que consisteix a presentar una instància a les institucions per a demanar quelcom. En aquest cas, es demana la convocatòria d'una consulta vinculant no més tard del 31 de maig del 2014. I en cas que aquesta es prohibeixi, que el Parlament de Catalunya declari la independència d'acord amb el Dret Internacional.

La CUP emplaça a la societat catalana i a les seves instàncies polítiques a obrir i definir el debat sobre el procés constituent nacional per posar les bases socials, polítiques i legals de la República Catalana i de la futura Confederació dels Països Catalans.

Valora
Rànquings
  1. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  2. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  3. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  4. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  5. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  6. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  7. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  8. 13 anys sense en Toni Lecha
  9. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  10. «El número de clients que té “la Caixa” a Catalunya és minso en relació al de l’estat espanyol»
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid