Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Estelada
Inauguració de la plaça Vicenç Albert Ballester a Barcelona

La inauguració de la plaça Vicenç Albert Ballester a Barcelona clou els actes del centenari del creador de l'estelada, iniciats el 2008

14/01/2014 Història

El proper dissabte 18 de gener l'Ajuntament de Barcelona, amb el suport de la Comissió del Centenari de la Bandera Estelada, faran l'acte oficial d'inauguració de la plaça Vicenç Albert Ballester a les 10h, a la confluència del carrer del Comerç amb el passeig de Lluís Companys, al barri de la Ribera, al districte de Ciutat Vella.

L'acte tindrà lloc en l'any del 75è aniversari de la mort d'aquest barceloní, creador de la bandera independentista del triangle i l'estel, coneguda popularment com l'Estelada i servirà de tancament del cicle que van iniciar el 1938 els amics de Ballester, i el 1985 els seus biògrafs, que acordaren amb l'ajuntament de la ciutat la designació d'un vial dedicat a l'editor catalanista.

Aquest acte serà el darrer que realitzarà l'entitat organitzadora dels actes del centenari de l'Estelada iniciats el 2008 i fins l'actualitat. Els organitzadors han apuntat que els actes es clouen enguany perquè es tractarà de l'any "en què es pot dir que s'haurà assolit una demanda històrica del catalanisme polític."

Valora
Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  5. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  6. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  7. Catalanofòbia transversal i decolonial
  8. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  9. Manifest 11-S de l’ANC: “Tenim més motius que mai!”
  10. Terra, Classe, Llengua. Fem foc nou a l’independentisme d’esquerres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid