Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Símbols
Enllaçada al campus de la UIB contra la llei de símbols

Primera resposta del SEPC a la nova Llei de Símbols

10/01/2014 Política
Primera resposta del SEPC a la nova Llei de Símbols Primera resposta del SEPC a la nova Llei de Símbols
El passat dia 7 de gener del 2014 militants del Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans (SEPC)de la UIB realitzaren una acció que consistí en la penjada massiva de llaços amb la senyera quadribarrada als exteriors del campus de la UIB i a l'interior d'alguns edificis.

Amb aquesta acció, des del SEPC ha volgut expressar el seu més explícit rebuig a la llei de símbols, recentment aprovada al Parlament de les Illes Balears, i, en general, "a la política repressiva, i paranoica del Govern d'aquesta comunitat autònoma. Una llei que prohibeix penjar als edificis públics qualsevol símbol que no passi pel filtre ideològic del Partit Popular i queconsideram totalment antidemocràtica i dirigida exclusivament a fer callar les veus discordants de dins el govern i de tots els treballadors públics en general: abans, els metges i funcionaris, ara els i les docents"

De la mateixa forma, han anunciat que la penjada de llaços només és el tret de sortida: "quan una llei és injusta, es desobeeix. I així ho farem, perquè som conscients que el que ens hi jugam és el futur del nostre poble i de l'educació pública i que només amb la desobediència civil i amb la lluita constant podrem, entre tots, plantar cara a la repressió"

Valora
Rànquings
  1. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  2. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  3. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  4. L’Ateneu Barcelonès acollirà un debat sobre la proposta “3 repúbliques, 1 confederació” amb Antoni Infante
  5. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  6. La Flama arriba a l’Alguer i culmina el pas del Correllengua per les terres del “bon dia”
  7. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  8. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  9. El primer Correllengua Agermanat mobilitza més de 180.000 persones arreu dels Països Catalans
  10. Lleida acollirà la presentació de "La revolució pendent", el llibre sobre la història i memòria del PSAN-Provisional
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid