Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Espanyolisme
El PP de Sueca incòmode amb la presència d'estelades
06/01/2014 Política

El passat dijous, 2 de gener, va tindre lloc el ple ordinari de l'ajuntament de Sueca (Ribera Baixa) on la regidora popular Maria Ángeles Matoses, va preguntar l'alcalde per la presència d'estelades a la Casa Fuster durant el passat 24 de novembre, durant l'acte d'homenatge a Guillem Agulló, la regidora del Partit Popular (PP) va qualificar la senyera estelada com a "símbol anticonstitucional" i va instar el govern municipal, format pel PSPV-PSOE, Compromís i una agrupació local, a prohibir aquest tipus de símbols als edificis municipals.

Des dels organitzadors de l'acte, Reconstruïm Fuster i la Xala ha emés un comunicat tot afirmant que en l'acte multitudinari del dia 24 hi havia entre el públic persones de diverses sensibilitats polítiques del poble així com dels diferents grups municipals, tot i que lamenten la "poca intervenció d'aquests durant la queixa de la regidora del PP".

Des de Reconstruïnt Fuster han aprofitat també per donar a conéixer els vídeos de l'acte complet.

Vídeo 1.

Vídeo 2.

Valora
Rànquings
  1. Mor Lluís Serra Sancho, històric independentista de Sant Andreu i membre de Meridiana Resisteix
  2. “La unitat nacional és el moll de l’os de l’independentisme”
  3. De Salses a Barcelona: 300 km per mantenir viva la flama de la Independència
  4. Actes d'homenatge al Txiqui i als darrers afusellats pel franquisme
  5. Dissabte 11 d'octubre, Sarau independentista a Igualada (30 anys de la inauguració del Jimmy Jazz)
  6. 27 de setembre de 1975
  7. Preservem el Maresme valora positivament la segona jornada de debat sobre el transport públic i el futur de la R1
  8. Més de cent entitats i col·lectius ja donen suport a la manifestació ruralista que sota el lema "Defensem la terra. Volem pobles vius"
  9. Milers de veus clamen contra Mazón en l’onzena marxa
  10. L’ANC denuncia les vulneracions de drets humans de l’Estat espanyol davant del Consell de Drets Humans de l’ONU
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid