Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Homenatge
Homenatge a Guillem Agulló a Sueca

L'acte contarà amb la presència de la família Agulló-Salvador i es realitzarà a la Casa Fuster del municipi de la Ribera Baixa.

25/10/2013 Política

Els col·lectius Reconstruint Fuster i la Xala de Sueca (Ribera Baixa) han preparat per al proper 24 de novembre un homenatge a Guillem Agulló, l'acte es realitzarà a partir de les dotze del migdia a la Casa Fuster del municipi. Lʼhomenatge sʼorganitza "amb la ferma voluntat de mantenir en la memòria la seua persona i amb la idea de clamar i recuperar lʼideal de llibertat del poble que defensava el mateix Guillem Agulló", segons han afirmat els col·lectius organitzadors. La família Agulló-Salvador serà present a l'acte, que també contarà amb la participació del professor Jaume Perez Montaner entre altres.

Segons els organitzadors "s'està treballant amb molta il·lusió, perquè estarem a casa del Fuster i desitgem que siga un
homenatge honest amb la memòria del Guillem i una calida abraçada a la seua familia." Despés de l'acte es realitzarà el Segon Dinar Fuster, és per això que cal confirmar a: fusterec@gmail.com l'assistència al dinar, que té un preu de 10€.
Aquelles organitzacions i persones que vulguen enviar la seua adhesió poden fer-ho al mateix correu electrònic.

L'homenatge contarà amb la direcció de Dani i Miquel i té la col·laboració de la Regidoria de Cultura de Sueca i de la mateixa Casa Fuster.

Valora
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  4. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  5. Protestes i crítiques a Girona per l’acte de la Fundació Princesa de Girona amb presència d’Illa
  6. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  7. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  8. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  9. Una cita per pensar el futur del país sota l’horitzó de la ruptura
  10. En memòria de Glòria Aguilera, companya i referent
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid