Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Llengua
Avui és l’últim dia per escollir el guanyador del premi Martí Gasull i Roig

Cal decidir entre tres finalistes: l’Assemblea de Docents de les Illes Balears, la Viquipèdia en català o l’activista valencià Joan-Carles Martí i Casanova

 

30/01/2014 Llengua
Avui és l’últim dia per votar el guanyador del premi Martí Gasull i Roig a la millor iniciativa de defensa del català del passat 2013. Cal decidir entre tres finalistes, seleccionats per un jurat entre les 96 propostes que van fer arribar més de 300 persones: l’Assemblea de Docents de les Illes Balears, la Viquipèdia en català o l’activista valencià Joan-Carles Martí i Casanova.

El guanyador es donarà a conèixer dimarts vinent, dia 4 de febrer, en un acte al Born Centre Cultural de Barcelona,  si es vol assistir a l’acte per conèixer de primera mà qui rebrà el guardó, és imprescindible que confirmar  l’ assistència enviant un correu a premimartigasull@plataforma-llengua.cat!

Valora
Rànquings
  1. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  2. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  3. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  4. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  5. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  6. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  7. Reeixida organitza un acte el proper divendres a Girona
  8. Lleida acollirà la presentació de "La revolució pendent", el llibre sobre la història i memòria del PSAN-Provisional
  9. L’Ateneu Barcelonès acollirà un debat sobre la proposta “3 repúbliques, 1 confederació” amb Antoni Infante
  10. Polèmica pel pregó de Saúl Craviotto a Lleida pel seu suport al 155 i la seva vinculació amb la Policia Nacional espanyola
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid