Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Independentisme
ARRAN Palma commemora la Diada del Combatent Català
27/01/2014 Política
26 de gener, Diada del Combatent Català 26 de gener, Diada del Combatent Català

Arran Palma reivindica un any més el record i homenatge a totes aquelles persones que, arreu dels Països Catalans, han lluitat amb les armes a la mà per la llibertat del nostre poble.

Així, amb motiu del 26 de gener, Diada del Combatent Català van realitzar un mural al barri d'El Amanecer la matinada d'ahir i divendres passat el Casal Popular Voltor Negre.va aplegar desenes de joves per participar al cinefòrum amb el documental de TV3: "Txema, el talp infiltrat a Terra Lliure".

Valora
Rànquings
  1. Èxit d'assistència a la XXIII edició dels Premis Joan Coromines a Mataró
  2. El veïnat i l’ANC de Sant Just Desvern mantenen la mobilització davant la inacció del govern municipal sobre l’agressió policial
  3. Homenatge a Joan Rocamora i presentació dels llibres "Escrits en llibertat" i "Joan Rocamora un retrat calidoscòpic"
  4. L’altre centre de tortura de la Via Laietana
  5. La Fundació Randa commemora els 50 anys de la Plantada de Xirinacs davant la Model
  6. Poble Lliure i La Forja convoquen un acte polític nacional per “fer foc nou” a l’independentisme d’esquerres
  7. Pensar i fer (4). El joc institucional
  8. Manifestació a Alacant: “Defensem la llengua, Som País Valencià”
  9. Crida a omplir Urquinaona per exigir millores laborals a Educació
  10. Manifestació a Badalona contra el desallotjament més gran de Catalunya: 400 persones poden acabar al carrer d'un sol cop
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid