Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Sanitat
Presentació a Tarragona de la campanya “No marxis sense hora”

Aquest dimecres a les 19h al Cafè del Teatre Metropol, a la Rambla Nova

12/11/2013 Salut
Cartell de la presentació de la campanya ?No marxis sense hora? Cartell de la presentació de la campanya ?No marxis sense hora?

El Grup de treball en defensa de la sanitat pública farà una xerrada informativa sobre la campanya “No marxis sense hora, hi tens tot el dret!” centrada en la perversió que amaguen les dades de les llistes d’espera oficials, i que encoratja a la població a la desobediència civil, segons informa Pobleviu.cat

Membres d’aquest grup de treball exposaran les eines que utilitza el Departament de Salut per a falsejar les dades de les llistes d’espera, la realitat de les dobles llistes d’espera i desemmascaran l’objectiu i els efectes reals de les retallades: privatitzar la sanitat a costa del patiment de les persones.

Des de fa setmanes, el Grup de Treball està tirant endavant taules informatives per recollir reclamacions en alguns dels Centres d’Atenció Primària i presentar-les conjuntament al director dels Serveis Territorials, Josep Mercadé.

Ja han trobat molts testimonis des que Amaranto S.B. exercís la desobediència civil que precisament demana aquesta campanya.

Valora
Rànquings
  1. Ha mort el lluitador independentista Quim Pelegrí i Pinyes
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines provoca la desconvocatòria d’un acte organitzat per la Fundación Princesa de Girona
  3. Llibre i web per mantenir viva la memòria de Joan Rocamora
  4. La manifestació "Sant Jordi per la Llengua" finalitzarà a la plaça Comercial del Born
  5. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines denuncia la col·laboració de l’Institut Santiago Sobrequés amb la Fundación Princesa de Girona
  6. La Fundació Randa-Lluís M. Xirinacs ha publicat un nou llibre “Demòtica. Autoorganització del poble”.
  7. Naix 'Lo Pregó de la Franja', nou mitjà digital de la Franja de Ponent
  8. Francesc Vilà tindrà una placa dedicada a l’Espluga de Francolí
  9. Més enllà del tarannà festiu, renaix la diada combativa per la llengua
  10. Estrena del primer himne republicà català: "La Campana" de 1838
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid