Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Mobilització popular
1a Marxa Valenciana Contra l'Atur

Eixirà demà a les 6h des de Sagunt fins València

22/10/2013 Laboral

Diferents assemblees i plataformes d'aturats de la comarca de l'Horta, el Camp de Túria i el Camp de Morvedre han convocat la 1a Marxa Valenciana Contra l'Atur.

La marxa recorrerà demà tota la carretera antiga de Barcelona (en el seu ramal nord), arribant a les 12.00 h a les Torres de Serrans, i d'allà, a les 12.30 h a la Plaça de la Mare de Déu de València, on clourà la mobilització, una vegada llegit el manifest unitari.

Valora
Rànquings
  1. Les biblioteques de Barcelona convoquen vaga indefinida per denunciar precarietat i manca de reconeixement
  2. Acció antimonàrquica contra la presència militar a l’Expojove de Girona
  3. Tortosa acull el 23 d’abril una mobilització conjunta per la llengua amb el Correllengua Agermanat i Sant Jordi
  4. Commemoracions de l'assassinat dels germans Badia
  5. "El català no és una opció, és la nostra manera de ser al món"
  6. La tercera jornada del Correllengua Agermanat culmina a Lleida i Barcelona en un doble clam per la llengua
  7. El baix relleu del Tibidabo que recorda la proclamació de la República Catalana torna a reivindicar-se com a símbol de memòria
  8. Un llampegueig de la història de les germanes Serra
  9. Sant Jordi per la Llengua mobilitzarà cinc ciutats sota el crit “És l’hora d’actuar pel futur del català”
  10. 25 d'abril de 1707: 319 anys de resistència
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid