Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Homofòbia
Mobilització mundial contra les lleis homòfobes a Rússia

Avui a les 19h a la plaça de Sant Jaume de Barcelona, organitzat per la Plataforma d'entitats LGTB.cat

 

03/09/2013 Drets i Llibertats
L'Assemblea Gai Triangle Rosa se suma a la concentració d'aquest vespre a la plaça de Sant Jaume de Barcelona en el marc de la mobilització mundial. Una convocatòria ciutadana en diferents llocs del món per la recent aprovació de lleis que atempten contra la llibertat d’expressió del col·lectiu LGBTI a la Federació Russa, i davant la hipocresia del Govern Rus i la indiferència dels governs occidentals.
Valora
Rànquings
  1. Recollida de signatures per la retirada d'una denúncia en una protesta antimonàrquica a Montserrat
  2. Commemoració de la Diada de Catalunya Nord a Perpinyà
  3. Homenatge a Joan Rocamora i presentació dels llibres "Escrits en llibertat" i "Joan Rocamora un retrat calidoscòpic"
  4. A judici agents de la Policia Nacional espanyola de Terrassa
  5. El veïnat i l’ANC de Sant Just Desvern mantenen la mobilització davant la inacció del govern municipal sobre l’agressió policial
  6. Pensar i fer (4). El joc institucional
  7. Manifestació a Alacant: “Defensem la llengua, Som País Valencià”
  8. La lluita contra l’especulació urbanística que amenaça el jardí històric de Ca l’Arnús Badalona
  9. La Fundació Reeixida presenta a Rubí, el llibre: Una Vida per Catalunya, de Jaume Martínez Vendrell
  10. Pensar i fer (3). Història i potencialitat de la lluita nacional-popular
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid