Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Incendis forestals
"La la prevenció dels incendis no és una prioritat del govern Bauzá"

Els treballadors d'Ibanat argumenten no és cert que es compti amb els mateixos mitjans humans i tècnics que en campanyes anteriors

08/08/2013 Territori

El Comitè d’Empresa de de l'Institut Balears de la Natura (Ibanat) han afirmat en un comunicat que hi ha prou arguments per dir que la gestió dels espais naturals, la protecció del territori i la prevenció dels incendis no és una prioritat de l’actual govern balear ja que és ben demostrat que aquestes matèries estan sotmeses, també, a criteris d’estalvi econòmic i a procediments d’acomiadament de personal. "I això, en un incendi com el de la Serra de Tramuntana, surt car".

El comunicat remarca que "el fet és que s’han cremat més de 2.300 hectàrees d’una illa que viu de la seva imatge i en una zona que és Patrimoni de la Humanitat. És evident que alguna cosa no es fa bé".

En el text es diu que no és cert que es compti amb els mateixos mitjans humans i tècnics que en campanyes anteriors. Parlen de la disminució en 650.000 euros del pressupost en relació a l'any passat i de 7 acomiadaments i 32 de l’extingida Espais de Natura Balear (ara Ibanat) de finals del 2012, a més de les jubilacions i les baixes que es produeixen al llarg de l’any i que no es cobreixen, entre altres.

Valora
Rànquings
  1. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  2. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  3. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  4. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  5. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  6. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  7. 13 anys sense en Toni Lecha
  8. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  9. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
  10. Commemoració del 60è aniversari del segrest de la Mare de Déu de Núria
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid