Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Espanyolisme
PSC i PxC voten junts a Gramenet contra la independència

Cal recordar que fa un mes a l'Hospitalet de Llobregat, el PSC ja va pactar amb el PxC una moció que instava l'ajuntament a no facilitar recursos per a una consulta sobre la independència.

04/07/2013 Drets i Llibertats
Pintada en record a Guillem A Pintada en record a Guillem A

Dilluns passat, el ple de l'Ajuntament de Gramenet va aprovar una moció presentada pel PSC amb el suport del PxC per instar al diàleg al govern d'Espanya i Catalunya i avançar en una reforma constitucional que garanteixi la unitat d'Espanya plurinacional. Remarcar que el PSC defensa la campanya pel no a la independència.

Cal tenir present que el passat mes d'abril, un regidor d'aquest municipi per PxC, Juan Gómez Montero va insultar la memòria de Guillem Agulló i va aplaudir el seu assassinat, a mans d'un grup de neonazis fa vint anys. Ho va fet a través de la xarxa social Twitter, ja que un usuari li va perguntar què pensava del president de PxC, Josep Anglada, i si hagués votat a favor de dedicar un carrer a Guillem Agulló, Montero va respondre: "Opino que Guillem Agulló era un fill de puta que està molt bé on està ara mateix", i tot seguit afegia, insultant el seu interlocutor: "Corre, desvia't, passa-ho!".

A l'Hospitalet de Llobregat, el PSC va pactar amb PxC per impedir la consulta

El passat 29 de maig, els grups municipals del PSC, PP i PxC de l'Hospitalet de Llobregat van aprovar  una moció que instava l'ajuntament a no facilitar recursos per a una consulta sobre la independència ni a participar-hi si no tenia l'autorització de l'estat espanyol.

Arran d'aquest fet, el pintor de Granollers Jaume Ribas va retirar el seu quadre –un d'abstracte de 2x2 metres, Perifèria número VI– d'una exposició retrospectiva amb obres d'una vintena dels artistes que organitzava l'Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat.

Valora
Rànquings
  1. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  2. Quan el poder parla al poble com si fos menor d’edat
  3. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  4. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  5. Santa Coloma de Farners impulsa un Cicle de Memòria Antifeixista pels 90 anys de l’assassinat de les germanes Buxadé
  6. La Plataforma Salvem la Unió Cooperatista Barcelonesa demana la mediació del Papa per recuperar l’edifici de la UCB
  7. Reeixida organitza un acte el proper divendres a Girona
  8. Convocada la 94a concentració per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria antirepressiva
  9. La CUP reclama clausurar l’activitat il·legal de la Gola del Fluvià i comprar els terrenys aquest 2026
  10. La fundació Reeixida, denuncia censura en un homenatge als germans Badia celebrat en un edifici de la Generalitat a Girona aquest divendres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid