Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Drets dels animals
Iniciativa Animalista impulsa una Plataforma pels drets dels animals a Villena

La defensa dels drets socials i la utilització del català, tot i ser una població castellanoparlant, han estat dos punts claus per a que Iniciativa recolzara la nova Plataforma.

06/06/2013 Drets i Llibertats
Logotip de la Plataforma Logotip de la Plataforma
Des de fa uns mesos, membres d'Iniciativa Animalistade la comarca de l'Alcoià han estat treballant juntament amb el col·lectiu Respeto y Tolerancia Animal (RYTA) de Villena (Alt Vinalopó), per tal d'impulsar una plataforma animalista a la ciutat que tinga com a objectiu la defensa dels drets dels animals, com no pot ser d'altra forma, però situant com a prioritari la prohibició de la correguda de bous que es realitza el dia 7 de setembre, amb motiu de les festes de la ciutat, és per això que entre tots dos col·lectius s'ha impulsat la Plataforma Animalista de Villena.

De fet, avui mateix s'ha presentat de forma oficia la Plataforma, ha estat a les 10:30 h. en el local de "la Tercia" de la ciutat del Vinalopó. La presentació s'ha realitzat mitjançant una roda de premsa en què han participat tots els mitjans de comunicació locals.

Durant l'acte de presentació que s'ha dut a terme per tres components de la Plataforma s'han resumit els Principis de la Plataforma, s'ha donat una explicació de què ens ha mogut a iniciar aquest projecte, s'ha definit l'àrea d'influència així com els antecedents similars, els objectius que passen per suprimir qualsevol acte que atempti contra els drets dels animals, i les activitats que s'aniran desenvolupant.

 

Algunes demandes d'Iniciativa Animalista

Algunes de les peticions des de la nostra organització ha estat la inclusió tant en la Declaració de Principis de la Plataforma, com també en les futures activitats que es desenvolupen de la denúncia del desmantellament dels Serveis Públics, així com de la fictícia societat del benestar per part del sistema d'organització econòmic vigent.

D'altra banda, tot i que Villena, per motius històrics, és una població castellanoparant (es va incorporar al País Valencià el 1833) no hem deixat de banda que hi ha moltes persones valencianoparlants que viuen i treballen a la ciutat, i que és prioritari per a nosaltres la utilització de la nostra llengua, i és per això que en la mesura del possible, des de la Plataforma s'utilitzarà el valencià com a mitjà d'expressió com per exemple en la pàgina web i altres.

Valora
Rànquings
  1. Resistència al Pla de Balasc contra l’especulació urbanística i la destrucció intencionada de l’espai
  2. Fa 18 anys que ens va deixar Lluís Maria Xirinacs
  3. La pressió veïnal força l’aturada de les obres de l’Agroparc de Gelida malgrat la desobediència d’Ametller Origen i l’Ajuntament
  4. Mataró: exigeixen la dimissió de la regidora de Cultura
  5. Qui té por de Daniel Cardona?
  6. Som Poble-CUP demana la dimissió de l’alcalde de Sant Martí Vell per la seva col·laboració amb la Fundació Princesa de Girona
  7. Per molts anys Pablo Hasél!, la repressió no podrà silenciar-nos
  8. Sense les Pitiüses, els Països Catalans es buiden de sentit
  9. Una concentració contra l’ampliació de l’aeroport del Prat tanca l’Ecomarxa
  10. UCE de Prada de Conflent: una setmana de reflexió i compromís al peu del Canigó
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid