Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Corrupció
La infanta Cristina, finalment impune
07/05/2013 Política

L'Audiència de Palma ha suspès aquest migdia la imputació de la infanta Cristina,  la duquessa de Palma,en el procés judicial pel cas Noós. Aquest organisme judicial ha considerat que no hi ha indicis suficients per mantenir l'acusació cap acusació sobre la infanta.

El tribunal ha avalat la tesi de la Fiscalia de l'Estat i de l'Advocacia de l'Estat, que van presentar recurs contra la imputació de la filla del rei Juan Carlos. Durant la deliberació sobre la implicació de la infanta dos dels tres magistrats que formen el tribunal han demanat a l'instructor judicial argumentés amb més solidesa el delicte fiscal que s'atribueia a Cristina de Borbó. L'altre magistrat, en canvi, ha presentat un vot particular a favor de la imputació.

Aquesta resolució judicial deixa impune i salva de qualsevol implicació a la parella d'Iñaki Undargarín, després que els advocats Miquel Roca i Junyent i Jesús María Silva es fessin càrrec de la seva defensa.


Valora
Rànquings
  1. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  2. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  3. Posar fil a l’agulla, cap a la ruptura amb el règim del 78
  4. S’inauguren les primeres senyalitzacions de les rutes de la llibertat a Colera, Molinàs i Llançà
  5. El Correllengua Agermanat omple Palma i reafirma la llengua com a nexe dels Països Catalans
  6. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  7. 93a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  8. Carrers plens i creix la crítica als sindicats majoritaris
  9. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  10. La Flama arriba a l’Alguer i culmina el pas del Correllengua per les terres del “bon dia”
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid