Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Corrupció
La infanta Cristina, finalment impune
07/05/2013 Política

L'Audiència de Palma ha suspès aquest migdia la imputació de la infanta Cristina,  la duquessa de Palma,en el procés judicial pel cas Noós. Aquest organisme judicial ha considerat que no hi ha indicis suficients per mantenir l'acusació cap acusació sobre la infanta.

El tribunal ha avalat la tesi de la Fiscalia de l'Estat i de l'Advocacia de l'Estat, que van presentar recurs contra la imputació de la filla del rei Juan Carlos. Durant la deliberació sobre la implicació de la infanta dos dels tres magistrats que formen el tribunal han demanat a l'instructor judicial argumentés amb més solidesa el delicte fiscal que s'atribueia a Cristina de Borbó. L'altre magistrat, en canvi, ha presentat un vot particular a favor de la imputació.

Aquesta resolució judicial deixa impune i salva de qualsevol implicació a la parella d'Iñaki Undargarín, després que els advocats Miquel Roca i Junyent i Jesús María Silva es fessin càrrec de la seva defensa.


Valora
Rànquings
  1. Recollida de signatures per la retirada d'una denúncia en una protesta antimonàrquica a Montserrat
  2. Commemoració de la Diada de Catalunya Nord a Perpinyà
  3. A judici agents de la Policia Nacional espanyola de Terrassa
  4. Els docents de Catalunya obren un nou cicle de mobilització i convoquen una manifestació el 15 de novembre
  5. Homenatge a Joan Rocamora i presentació dels llibres "Escrits en llibertat" i "Joan Rocamora un retrat calidoscòpic"
  6. Es confirma la presència de compostos cancerígens al Camp de Tarragona i exigeixen al Govern una regulació immediata
  7. El veïnat i l’ANC de Sant Just Desvern mantenen la mobilització davant la inacció del govern municipal sobre l’agressió policial
  8. Publiquen el llibre de Robert Surroca "Tot mirant enrere. Històries de la clandestinitat"
  9. Pensar i fer (3). Història i potencialitat de la lluita nacional-popular
  10. La pressió veïnal força la suspensió del Ple de Sant Just Desvern per la negativa de l’alcalde a posicionar-se sobre la violència policial
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid