Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Català
Presentació dels actes que envoltaran la "Potonejada" a Perpinyà

Així com també el manifest de la diada reivindicativa que porta com a títol "Una llengua, un dret, una llei".

03/04/2013 Llengua
Cartell potonejada per la llengua a Perpinyà 2013 Cartell potonejada per la llengua a Perpinyà 2013

Ahir es van presentar els actes que envoltaran la "Potonejada" el proper 13 d'abril a Perpinyà que organitza el col·lectiu 2 d'abril. Així com el manifest  "Una llengua, un dret, una llei" i la sardana "Rosselló alegre un clam d'amor a la llengua" composta per a l'ocasió per Olivier Marquès.

Com hem anat avançant aquests dies, la jornada reivindicativa comptarà amb elements de cultura popular animaran els carrers, associacions exposaran les seues feines, faran conèixer els seus objectius. Els 'potògrafs' immortalitzaran els moments més importants.

A més, a les 14h30 a la Plaça de la República és farà una taula rodona on és debatrà sobre 'La llengua catalana a Catalunya Nord' amb la participació de Pierre Aylagas diputat i Vicepresident de la comissió “Langues régionales” de l’Assemblée Nationale; Francis Manent President del sindicat de comunes a favor del català i de l’occità; Miquel Mayol ex-eurodiputat expert en dret; Jean-Jacques Planes: President regional de la Federació del bastiment i un representant de l’APLEC. Aquesta taula rodona estarà moderada per Pere Manzanares.

 

Valora
Rànquings
  1. Castelló d’Empúries homenatja Jaume Compte en el centenari del Complot de Garraf
  2. El Complot del Garraf contra la monarquia i la dictadura (1925)
  3. Protesta antimonàrquica a Girona contra la imposició de la imatge del rei Felip VI
  4. Caminada popular reivindicativa per reclamar que no es construeixi la segona sortida de la C32 a Canet, Sant Pol i Sant Cebrià
  5. "Descobreixen" que Jaume Compte i Canelles va néixer l'any 1889 i no el 1897
  6. Llengua, cultura i poder
  7. 100 anys d'infiltracions policials a l'independentisme català: de l'infiltrat del 1925 a Bandera Negra a l'infiltrat a Lleida descobert el 2025
  8. Una xaranga gironina guanya un concurs
  9. Centenars de persones es manifesten contra el racisme i els desnonaments a Mataró
  10. Presentació a Reus de la reedició del llibre de Joan Crexell i Payà, "El Complot del Garraf (1925)"
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid