Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Habitatge
La PAH pressiona a les cases dels regidors del PP de Barcelona

Divendres, dia 15, la Plataforma d reprendrà l’acció de pressió que ha hagut d’ajornar aquest dimecres a causa de la pluja.

13/03/2013 Drets i Llibertats

Aquest matí,  un centenar de membres de  Plataforma d'Afectats per la Hipoteca (PAH) han arribat fins al portal de la regidora popular a l'Ajuntament Àngels Esteller. A causa de la pluja, però, han decidit suspendre l'acció, que també els havia de dur a les cases de Jorge Fernández Díaz i Jorge Moragas, segons informa BTV.

Les accions de pressió pública que planteja la plataforma consisteixen a apropar-se als barris dels representants polítics i concentrar-se pacíficament davant de casa seva per tal que coneguin de primera mà, diuen, el drama que estan vivint moltes famílies d’aquest país. Perquè així sigui, els membres de la plataforma han repartit postals per tal que les persones afectades puguin escriure la seva història i la puguin enviar directament a les cases dels polítics. L’objectiu de l’acció, segons la PAH, és assenyalar als representants que no s’han pronunciat respecte de la ILP que ha plantejat l’entitat o bé que directament la rebutgen. A més, l’entitat assegura que els polítics no han volgut conèixer la realitat de les persones afectades i que per això, diuen, han començat aquest tipus d’accions de pressió pública.

La primera manifestació de pressió pública d’aquest dimecres es produeix el mateix dia que les xifres dels desnonaments són tema de debat a la sessió de control al Congrés, i després que la plataforma hagi difós un vídeo a la xarxa per demanar als polítics que escoltin la veu dels afectats abans de posicionar-se sobre la ILP de la dació en pagament.

Valora
Rànquings
  1. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans consolida la xarxa i incorpora dones de Catalunya Nord
  2. L’ANC convoca una protesta contra l’homenatge a la selecció espanyola al Camp Nou
  3. Elena Gual reivindica un independentisme disposat a desobeir fins al final
  4. La CUP crida a mobilitzar-se dissabte a Barcelona contra Save Europe Act i la xenofòbia
  5. Els eufemismes de l’explotació reproductiva
  6. «La regió on la cultura pot ser una arma»: France 24 posa la mirada sobre l’independentisme després de l’1-O
  7. La 58a Universitat Catalana d’Estiu obre a Prada mirant al futur dels Països Catalans
  8. La vaga continua tancant biblioteques de Barcelona davant el silenci de l’Ajuntament
  9. Arbúcies homenatjarà Blanca Serra amb la presentació de "La revolució pendent"
  10. La Coll@nada defensa el caràcter antiracista del «Fes-ta el dinar» davant Aliança Catalana
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid