Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Sant Cugat
La CUP proposa habilitar un servei per guardar els mobles de les famílies en procés de desnonament

"Si malauradament el desnonament s’executa, és un deure del nostre ajuntament habilitar totes les eines i mecanismes possibles perquè la situació sigui el menys traumàtica possible"

05/03/2013 Política

La CUP proposarà a l'Ajuntament de Sant Cugat del VAllès que habiliti un servei i espai per guardar temporalment, i de manera gratuïta, els mobles i altres objectes de les famílies que pateixen un procés de desnonament.

La formació destaca que alguns ajuntaments ja disposen d’un servei municipal de guardamobles per als casos de ciutadans afectats per desnonaments o llançaments judicials per execució hipotecària. Es tracta d'un servei gratuït orientat als ciutadans que han perdut el seu habitatge i necessiten un espai on desar-hi temporalment els mobles i altres utensilis.

Segons la CUP, l’Ajuntament "ha de fer tot el que estigui a la seva mà per evitar qualsevol desnonament i donar tot el suport a les famílies i les lluites populars per aturar-los". Malgrat tot, diu, "si malauradament el desnonament s’executa, és un deure del nostre ajuntament habilitar totes les eines i mecanismes possibles perquè la situació sigui el menys traumàtica possible".

Valora
Rànquings
  1. Poble Lliure recupera un cartell del MDT de 1986 i el vincula a la crisi migratòria de Sabta
  2. Carles Rebassa rebutja amb un poema la invitació dels reis espanyols a Marivent
  3. Marc Puigtió renuncia a ser el candidat d'ERC a Girona després de l'escàndol dels àudios, nou episodi d'una trajectòria marcada per la polèmica interna
  4. La 58a Universitat Catalana d'Estiu combinarà memòria, llengua, cultura i debat polític
  5. El meu pare: Josep Barrera i Nogué
  6. Les formigues de Via Menorca assenyalen el col·lapse de l'illa
  7. Habitatge o caos
  8. Casa Macià convoca unes jornades d'història pel centenari dels Fets de Prats de Molló
  9. La XXXIX Pujada al Port de Salau reivindicarà el Pirineu com a espai d'unió entre Catalunya i Occitània
  10. Solsona impulsa la primera promoció d'habitatge de Catalunya que combina el model cooperatiu amb el lloguer social
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid