Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Enseyament públic i qualitat
Milers de persones es manifesten a València contra la llei Wert i les retallades

El manifest llegit al final de la marxa es fa una crida a la insubmissió, pel que fa a al projecte de llei, conegufa com a llei Wert

09/02/2013 Res-pública
"Més educació, menys corrupció", el crit més corejat "Més educació, menys corrupció", el crit més corejat

Gairebé vint mil persones s'han manifestat aquest dissabte a València per mostrar el rebuig de la comunitat educativa a l'avantprojecte de Llei Orgànica de Millora de la Qualitat Educativa (LOMQE), i denunciar la greu situació de retallades i el desmantellament l'ensenyament públic.

Un dels crits més coretjats durant la marxa ha estat "Més educació, menys corrupció" que anaven en síntonia amb els missatges de nombroses pancartes que portaven els manifestants. La marxa, convocada per la Plataforma en Defensa de l'Ensenyament Públic, ha partit a les 17.30 hores des de la plaça de Sant Agustín de València.

Insubmissió

El manifest llegit al final de la manifestació, apunta que s'han situat contra la llei que vol imposar el ministre Wert a tot el territori de l'Estat sense tenir en compte les singularitats territorials ni culturals de les nacionalitats que el composen.

També es dóna un suport decidit a l'ensenyament en valencià i  es denuncia la corrupció política i les retallades en l'ensenyament, al mateix temps que s'ha fet l'advertiment que els ensenyants no aplicaran la llei que puga sortir del parlament estatal en cas que mantinga les premisses actuals.

Valora
Rànquings
  1. Gràcia Llibertat commemora nou anys de concentracions independentistes amb el record de Pepa Arenós
  2. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  3. La Intersindical convoca la vaga general de l'11-N per denunciar l'empobriment de la classe treballadora i reclamar sobirania
  4. València tornarà a exigir responsabilitats per la DANA dos anys després de la tragèdia
  5. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  6. Ecologistes en Acció alerta del risc d'un núvol tòxic a Castelló per les mancances de seguretat d'una futura planta d'amoníac
  7. Els sindicats educatius convoquen una vaga el 26 de novembre i una gran manifestació per defensar l'escola pública
  8. L'Aplec del Puig reivindica la sobirania del País Valencià per defensar la llengua, la terra i els drets socials
  9. L'Aplec del Puig, una cita històrica que manté viva la lluita pels drets nacionals del País Valencià
  10. La CUP exigeix responsabilitats per l'incendi a l'Albera i reclama el tancament de la base militar de Sant Climent Sescebes
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid