Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Seguretat a la feina
La COS denuncia inseguretat al terminal de la línia 24 d'autobusos de TMB

Demana que se solucioni el més aviat possible aquesta situació de risc i inseguretat

04/01/2013 Laboral
Maniobres que generen inseguretat Maniobres que generen inseguretat

Ahir, dijous 3 de gener, la Coordinadora Obrera Sindical (COS) d'autobusos de TMB va denunciar a Inspecció de Treball de l'àrea de seguretat i salut la situació d'inseguretat que es viu al terminal de la línia 24.

Des de fa unes dues setmanes la línia 24 d’autobusos de TMB, que finalitza el trajecte al Carmel (C/ Doctor Bové) i que ha de canviar el sentit de la marxa fent marxa enrere, es troba amb obres en aquest terminal. Això comporta que la marxa enrere ja no es realitza direcció la via per on circulen els cotxes, si no direcció la porta d’una escola per on entren i surten alumnes. A més a més, per a la nit hi ha la il·luminació és molt minsa, fet aquest que encara empitjora la situació, segons el sindicat.

També indica que la marxa enrere en un autobús s’hauria de realitzar, per motius de seguretat, amb una persona que indiques al conductor o conductora si venen o no persones o cotxes o en cas de que no es pogués posar una persona a realitzar a questa feina, utilitzar els autobusos amb càmera al darrere per a que el conductor o conductora pogués veure que succeïx a la part trasera de l’autobús.

Aquesta situació ha generat que en aquestes últimes setmanes diversos conductors hagin colpejat contra la farola o la pared al fer marxa enrere sense tenir cap d’aquestes dues mesures de seguretat i que la Direcció no ha volgut posar, a pesar de parlar amb el delegat de la COS.

En canvi si ha obert expedients informatius als conductors que han sofert aquests accidents. Per tot això, demanen que es solucioni el més aviat possible aquesta situació de risc i inseguretat i es prenguin actuacions per la responsabilitat d’aquesta manera incorrecta d’actuar de la Direcció de TB.

Valora
Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Polèmica a Calonge per la celebració d’una jura de bandera espanyola en via pública
  5. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  6. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  7. Del simbolisme a la insubmissió
  8. Jaume Martínez Vendrell. Una vida per Catalunya
  9. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  10. La Fundació Randa-Lluís Maria Xirinacs al Fossar de les Moreres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid