Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Simbolisme
El Círculo Balear denuncia Arran per l’acció contra el Toro d’Osborne

Continua l'ofensiva judicial contra aquelles persones que defensen l'identitat nacional catalana i els atemptats "feixistes" contra la memòria història

01/01/2013 Política
Acció contra el Toro d'Osborne de Son Munar Acció contra el Toro d'Osborne de Son Munar

La fundació espanyolista ultra-dretana Círculo Balear ha denunciat a la Guàrdia Civil l’acció d’Arran. La fundació continua d’aquesta manera la seva ofensiva judicial contra aquelles persones que defensen la llengua i la cultura catalam, com la va haver de patir a Valtònyc l’estiu passat o els 9 de Palma l’any passat.

Recordem que Arran Mallorca va reivindicar l'acció realitzada aquesta matinada de dissabte passat contra el "Toro d'Osborne" localitzat a la finca de Son Real, entre els municipis d'Algaida i Montuïri. L'acció s'enmarcava, segons l'organització, dins la campanya "Només lluitant tenim futur!" que l'organització duu a terme arreu del país.

L'acció va consistir en un tall parcial de les banyes i el front d'aquesta imatge, considerada símbol de l'espanyolisme i de la dominació a la que "es veu sotmesa Mallorca i la resta de Països Catalans".

Atemptat feixista al Memorial de Montuïri

Coincidint amb els actes de commemoració de la Diada de Mallorca, va apareixer destruït el Memorial als republicans assassinats durant la repressió de la Guerra Civil que es troba a Montuïri. El Memorial fou construït al cementeri l’any 1977 i reinaugurat el novembre passat amb rajoles noves en les quals hi havia els noms de les víctimes assassinades escrites a mà pels seus familiars.

Valora
Rànquings
  1. Avui la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines ha penjat 3 pancartes a 3 empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  2. Marxa sobre Montserrat per plantar cara a la monarquia espanyola
  3. Empordà Dempeus crida a mobilitzar-se el 14 de juny a Figueres en defensa del territori
  4. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convida a cremar la fotografia de Felip VI a les fogueres de Sant Joan
  5. Crònica d’una mort anunciada
  6. "Tan fàcil com posar un filtre verd"
  7. Fuita d’aigua radioactiva en el circuit primari del reactor de la Central Nuclear d’Ascó I.
  8. El Delta del Llobregat, un paradís amenaçat
  9. Feixos de llenya d'arreu dels Països Catalans per a la regeneració de la Flama del Canigó
  10. El futur no aterra amb més avions
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid