Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
#Wertgonya
Unes 150 persones es concentren a Bordils en defensa de l’escola en català

L’exprofessora de Bordils Carme Vila, ha llegit el manifest unitari elaborat per la plataforma d'entitats en defensa del català a l'escola Somescola.cat.

15/12/2012 Res-pública
Acte contra de l?avantprojecte de llei de la reforma educativa (LOMCE) a Bordils Acte contra de l?avantprojecte de llei de la reforma educativa (LOMCE) a Bordils
Éxit de participació en la concentració que ha tingut lloc aquesta tarda, davant l’escola de Bordils, per defensar l’escola en català i en contra de l’avantprojecte de llei de la reforma educativa (LOMCE).

L’acte convocat per la iniciativa d’alguns veïns i veïnes del municipi ha tingut el suport de totes les entitats de Bordils, l’escola i l’ajuntament.

L’exprofessora de Bordils Carme Vila, ha llegit el manifest unitari elaborat per la plataforma d'entitats en defensa del català a l'escola Somescola.cat.

A més en el ple ordinari que va tenir lloc ahir dijous, l’ajuntament va donar suport per unanimitat a l’acte d’avui i a la moció presentada per la CUP en en defensa de l’immersió lingüistíca i d’una escola en català.

 

Valora
Rànquings
  1. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  2. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  3. La Intersindical acusa CCOO i UGT de “traïció” i crida a desbordar-los amb una vaga massiva a l’educació
  4. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  5. Convocada una manifestació entre Gavà i Castelldefels per aturar el Pla de Ponent
  6. La CUP de Blanes aposta pel tren-tram amb Lloret i rebutja reactivar el projecte de la C-32
  7. Tenim història, tenim futur (a propòsit de la imminent publicació del llibre sobre el PSAN-PROVISIONAL)
  8. Policies? Parlem-ne
  9. La sectorial de Dones de l’ANC denuncia el “colonialisme espanyol” en el manifest i convoca mobilitzacions
  10. Poble Lliure reivindica el 8M sota el lema “Dones lliures en una Terra Lliure”
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid