Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
31-D
Crida de l’EIM a participar a la Diada des del puig de Galatzó

Conforme es va apropant el 31 de Desembre, es van incrementant els actes de la Diada que culminaran el proper diumenge amb una manifestació reivindicativa pels carrers de Palma

23/12/2012 Política
Lema escollit per l'EIM per aquesta Diada Lema escollit per l'EIM per aquesta Diada | Autor: Maria Francisca Mas Riera

Una seixantena de persones ha secundat aquest matí la crida de l’Esquerra Independentista de Mallorca (EIM)  de prendre, simbòlicament, el puig de Galatzó per tal de reivindicar i fer una crida a participar de la Diada de Mallorca d’enguany.

La marxa, que havia sortit a les deu del matí de l’aparcament de la reserva del Puig, ha fet el cim poc abans de les 12h. Allà s’ha desplegat una gran estelada i una pancarta amb el lema escollit per l’EIM per aquesta Diada: “Independència, socialisme i feminisme”. Tot seguit s’ha llegit un manifest en el qual s’ha reivindicat que per l’esquerra independentista no és pot concebre un plantejament de canvi únic i exclusivament nacional i que per això es reivindiquen i es lluita, també, pel socialisme i pel feminisme. L’acte ha acabat amb l’himne dels Segadors interpretat per xeremiers.

Actes

La diada de l'esquerra independentista inclou enguany una quinzena d'esdeveniments que tindran el colofó en la manifestació de dia 30, que sortirà del passeig del Born de Palma a les 18.00 hores. Entre els actes més destacats, s'hi troba una jornada reivindicativa a sa Pobla dia 28. Al Pla de Mallorca, s'hi durà a terme una xerrada de Quim Arrufa, diputat de les CUP al Parlament de Catalunya, i una manifestació; mentre que el 29 es farà a Sóller una marxa de torxes pel dret a decidir.

Valora
Rànquings
  1. Poble Lliure recupera un cartell del MDT de 1986 i el vincula a la crisi migratòria de Sabta
  2. La XXXIX Pujada al Port de Salau reivindicarà el Pirineu com a espai d'unió entre Catalunya i Occitània
  3. La vaga de les biblioteques de Barcelona continua sense resoldre's més de dos mesos després del seu inici
  4. PSC, PP i Vox veten la compareixença de Pablo Hasél a la comissió del Parlament sobre el sistema penitenciari
  5. La CACGi denuncia la investigació del seu portaveu pels fets de la protesta d'Empúries
  6. Creix la pressió perquè dimiteixi el delegat del govern espanyol a les Illes
  7. El meu pare: Josep Barrera i Nogué
  8. Mor Josep Vilarasau i Salat
  9. Les formigues de Via Menorca assenyalen el col·lapse de l'illa
  10. L'ANC recupera la campanya «Ponts per la Independència» coincidint amb l'operació sortida
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid