Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
25-N
El SEPC, amb la CUP: "Ara és l'hora dels estudiants"

El sindicat aposta perquè la candidatura esdevingui "un front de lluita més per a la consecució d'uns Països Catalans lliures i socialistes"

07/11/2012 Educació

El Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans (SEPC) ha iniciat la campanya a favor de la CUP perquè només aquesta formació "pot traslladar les reivindicacions dels estudiants a les eleccions". El sindicat aposta perquè la candidatura CUP-Alternativa d'Esquerres esdevingui "un front de lluita més per a la consecució d'uns Països Catalans lliures i socialistes".

El sindicat majoritari als centres educatius dels Països Catalans reivindica la Unitat Popular a les institucions com "una eina més per assolir els nostres objectius", com són l'aturada de les reformes educatives encaminades a la privavitació de l'educació o la consecució d'"un ensenyament públic, popular, de qualitat, català i antipatriarcal" i d'un espai de diàleg per construir un nou marc educatiu al conjunt del país.

"El dia 25 de novembre farem sentir la nostra veu a les institucions, i no callarem. No callarem davant el menyspreu del govern vers el dia en què es commemora la lluita contra les violències de gènere. El dia 25 alça la veu contra les violències de gènere, alça la veu per la Unitat Popular", manifesta el SEPC.

Valora
Rànquings
  1. Les biblioteques de Barcelona convoquen vaga indefinida per denunciar precarietat i manca de reconeixement
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines respon a la denúncia rebuda per l'alcalde de Sant Martí Vell
  3. Acció antimonàrquica contra la presència militar a l’Expojove de Girona
  4. Tortosa acull el 23 d’abril una mobilització conjunta per la llengua amb el Correllengua Agermanat i Sant Jordi
  5. El baix relleu del Tibidabo que recorda la proclamació de la República Catalana torna a reivindicar-se com a símbol de memòria
  6. Commemoracions de l'assassinat dels germans Badia
  7. "El català no és una opció, és la nostra manera de ser al món"
  8. La tercera jornada del Correllengua Agermanat culmina a Lleida i Barcelona en un doble clam per la llengua
  9. 80 anys de la 1a conferència del FNC a Dosrius a la casa pairal d'Esteve Albert el 1946
  10. Sant Jordi per la Llengua mobilitzarà cinc ciutats sota el crit “És l’hora d’actuar pel futur del català”
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid