Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Llengua
Concert del SEPC per l'ensenyament en català

Amb les actuacions d'Obrint Pas, KOP, At Versaris, Eina i Ebri Knight

27/10/2012 Llengua

El Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans (SEPC) ha preparat un concert per aquest dissabte a la nit al Parc Esportiu del Garraf de Vilanova i la Geltrú. Hi actuaran Obrint Pas, KOP, At Versaris, Eina i Ebri Knight.

Amb aquest concert el SEPC vol rebutjar l'ofensiva espanyolista i francesa contra la llengua catalana i encoratjar els estudiants a participar a les mobilitzacions en defensa a l'ensenyament en català.

En aquest sentit, el sindicat denuncia que "els exemples de voler eliminar-nos com a poble s’intensifiquen" tant a la Franja, on eliminen l'oficialitat del català per dir-ne aragonès oriental, com al País Valencià i a les Illes, on l’ofensiva espanyola contra la unitat territorial és més forta que mai, i també a Catalunya. I a la Catalunya Nord l’educació catalana està restringida només a aquells que poden accedir a l'escola la Bressola.

"Les úniques armes que tenen són la de voler acabar amb la llengua, el que ens uneix com a poble i el que ens segueix creant la nostra història", afirma. Per aquest motiu, el SEPC aposta per "lluitar per construir un futur on les generacions que ens segueixen puguin aprendre, llegir i xerrar en català arreu dels Països Catalans".

Valora
Rànquings
  1. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  2. La ILP per garantir el caràcter públic de la sanitat arribarà al Parlament el 19 d’octubre
  3. Hi som. Pengem l’estelada al balcó!
  4. Risc més esforç és igual a riquesa?
  5. El Sindicat de Llogateres obre el curs davant un bloc amenaçat per l’especulació
  6. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  7. Es reprenen les concentracions davant de la comissaria de Via Laietana 43
  8. El Museu d’Història de Catalunya recupera els grans concerts de la Transició
  9. Lluc Salellas: “la unitat popular ha de començar al carrer, es construeix des de baix, que és d’on poden sorgir els continguts i les propostes realment transformadores i revolucionàries que necessita el poble”
  10. La Marxa Macià recorrerà el camí de Prats de Molló a Olot cent anys després
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid