Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Repressió
Un jove empresonat pels sabotatges a Sóller i l'incendi del cotxe de l'alcalde
18/09/2012 Drets i Llibertats

Dos detinguts a Sóller, un d'ells ingressat a la presó, acusats de cremar parquímetres de l'empresa ORA i d'haver incendiat el cotxe de gamma alta de l'alcalde pel PP Carles Simarro. La premsa ha destacat que les accions es van realitzar "per qüestions polítiques."

La jutgessa ha decretat avui presó provisional sense fiança per al jove de 20 anys detingut ahir a Sóller per ser el presumpte autor de l’incendi que va destruir el cotxe particular del polèmic Simarro, un alcalde molt criticat que va passar a tenir protecció de la Guàrdia Civil des d'aleshores. Al jove se l'acusa del delicte d"incendi" i amb una petició de 9 anys de presó.

Alguns mitjans balears han destacat que el jove detingut és conegut al poble per ser "fill de dos polítics locals".

L'altre detingut és un menor a qui han acusat de ser còmplice del jove empresonat. Avui ha passat a disposició de la Fiscalia de Menors.

La ciutat de Sóller ha viscut una intensa activitat de protestes durant els darreres mesos, amb mobilitzacions la resposta davant l'anunci de la visita de Juan Ramon Bauzà i les protestes contra la visita dels Prínceps espanyols. Sóller també ha estat la ciutat més destacada de les Balears en les mobilitzacions pel català, contra les privatitzacions i i els peatges.

Valora
Rànquings
  1. Unió de Pagesos es mobilitzarà a Barcelona per exigir mesures urgents que garanteixin el futur de la pagesia
  2. Poble Lliure crida a construir una alternativa popular davant l'esgotament de l'independentisme institucional
  3. L’ANC il·luminarà el Montseny amb 60 farells en un clam per la independència
  4. L'AJC convoca a Barcelona una mobilització a Barcelona el proper 12 d'octubre
  5. Arran impulsa 65 comitès juvenils arreu dels Països Catalans per preparar la vaga general
  6. Què fem el 29 de novembre els independentistes d’esquerres?
  7. L'ANC il·lumina el Montseny amb 60 farells per reivindicar que l'independentisme continua dempeus
  8. Èxit del seguiment de la vaga de Serveis Socials al Gironès
  9. Del 9 d'Octubre prohibit al milió de valencians al carrer un any després
  10. El 9 d'Octubre reivindica la llengua, la sobirania i els drets socials als carrers de València
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid