Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Nepotisme
Els veïns de Sóller rebran Bauzá amb una forta esbroncada

Avui visitarà Sóller i Puigpunyent. Els sollerics que li volen donar la'benvinguda' s'han convocat a les 19 hores davant l'Ajuntament. Ahir al vespre, unes 200 persones el van escridassar a Llubí.

30/05/2012 Política
Continuen les escridasses con Bauzá a les Illes Continuen les escridasses con Bauzá a les Illes | Autor: Arxiu

El president del govern autonòmic a les Illes, Juan Ramon Bauzá va rebre ahir l'enèsima esbrocada a Llubí. Unes 200 persones, la gran majoria del poble, el varen increpar, l'escridassaren, li feren saber que "no tenim por" i algú, inofensivament, li va llançar un coixí, que caigué lluny, a quinze metres d'ell.

La protesta, pacífica i festiva, s'assemblà a les de Santa Margalida i Artà. La majoria de crits dels manifestants feien referència al català i al desplegament policíac, però també varen acusar el president de poruc. "Bauzá, cagat, sempre vas d'amagat" i "Bauzá, cabró, saluda l'afició", li deien.

De fet, els llubiners gairebé no pogueren veure l'arribada del cap de l'Executiu. El cotxe de Bauzá es va aturar a una vintena llarga de metres de l'indret on es feia la concentració; entre uns i altres es desplegaven els agents de la Guàrdia Civil; i els angles de les cantonades dels carrers varen evitar que bona part dels manifestants en presenciassin l'arribada.

A banda del gran desplegament policíac (inclòs el grup d'elit vingut expressament del País Valencià que custodiarà el cap de l'Executiu fins al proper cap de setmana, com a mínim), de la visita a Llubí cal destacar que l'Ajuntament, obeint ordres de la Guàrdia Civil, arrabassà els pilons de pedra que impedeixen la circulació de vehicles pel camí de la Canastreta. Són -eren- pilons ferms, dels fixos.

A Sóller ja l'esperen

Bauzá visitarà avui Sóller i Puigpunyent. Els sollerics que li volen donar la'benvinguda' s'han convocat a les 19 hores davant l'Ajuntament. En acabar aquesta reunió, anirà a Puigpunyent. Font: Diari de Balears

Valora
Rànquings
  1. Unió de Pagesos es mobilitzarà a Barcelona per exigir mesures urgents que garanteixin el futur de la pagesia
  2. Arran impulsa 65 comitès juvenils arreu dels Països Catalans per preparar la vaga general
  3. L’ANC il·luminarà el Montseny amb 60 farells en un clam per la independència
  4. L'AJC convoca a Barcelona una mobilització a Barcelona el proper 12 d'octubre
  5. L'ANC il·lumina el Montseny amb 60 farells per reivindicar que l'independentisme continua dempeus
  6. Els conductors dels autobusos de Girona anuncien que no faran els serveis especials de Fires per la manca de vehicles
  7. Què fem el 29 de novembre els independentistes d’esquerres?
  8. «Enigma», un documental sobre la resistència de les nacions sense estat, inicia una campanya de micromecenatge
  9. 86 anys després de l'afusellament de Lluís Companys, continua pendent la reparació institucional de l'estat espanyol
  10. Poble Lliure i La Forja denuncien el colonialisme espanyol i reivindiquen que el 12 d’octubre no hi ha res a celebrar
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid