Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Operació Garzón, 20 anys
El documental sobre l'Operació Garzón a ETV-Esplugues Televisió
15/09/2012 Diari de treball

Avui a les 23:30h, l'ETV-Esplugues Televisió emet el documental L'Operació Garzón contra l'independentisme català . A més de poder-se veure a Esplugues de Llobregat, també es podrà veure des d'altres indrets del Baix Llobregat, Barcelonès i Vallès Occidental.

Continuen les presentacions

- Esparreguera: 15 de setembre al Teatre del Patronat Parroquial, organitzat pel Col·lectiu El Torn. Amb Pep Musté, Ramon López i Martí Majoral.

- Lloret de Mar: 15 de setembre a la Sala d'Actes de l'Ajuntament, organitzat per ERC. Amb Eduard López.

Més informació aquí.

Valora
Rànquings
  1. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  2. Tenim història, tenim futur (a propòsit de la imminent publicació del llibre sobre el PSAN-PROVISIONAL)
  3. Presentació dels llibres de Joan Rocamora, fundador de Llibertat, a Mataró
  4. "Xiuxiuejar" l'enèsim intent de xarxa social catalana que aquest cop podria triomfar
  5. La Intersindical acusa CCOO i UGT de “traïció” i crida a desbordar-los amb una vaga massiva a l’educació
  6. Policies? Parlem-ne
  7. La CUP de Blanes aposta pel tren-tram amb Lloret i rebutja reactivar el projecte de la C-32
  8. La sectorial de Dones de l’ANC denuncia el “colonialisme espanyol” en el manifest i convoca mobilitzacions
  9. Poble Lliure reivindica el 8M sota el lema “Dones lliures en una Terra Lliure”
  10. Junts i la CUP acorden un govern de coalició a Tàrrega i presentaran una moció de censura
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid