Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Retallades serveis públics
Alberto Fabra escridassat en la seva visita a Alcoi

En contra de les retallades que estan sofrint sectors essencials com ara l'educació i la sanitat

29/08/2012 Drets i Llibertats
No a les retallades No a les retallades al sector públic | Autor: Intersindical

Una desena de persones van escridassar ahir el president de Generalitat Valenciana, Albert Fabra, en la visita realitzada a l'empresa Korott a Alcoi (Alcoià)  i mostrar-li la seua disconformitat per la política del seu Partit Popular, tant al País Valencià com al conjunt de l'Estat espanyol.

Es van referir al President i als seus acompanyants com a "lladres", tot destacant les grans retallades que estan sofrint sectors essencials per tots nosaltres com ara l'educació a la sanitat. També hi va haver un recordatori per al famós "Que se jodan!" d'Andrea Fabra, i per a les grans despeses dels membres  deld governs en, per exemple, cotxes oficials i escortes privats.

Valora
Rànquings
  1. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  2. Arbúcies ret homenatge a Blanca Serra i Puig i a Carles Benítez en la presentació de "La Revolució Pendent" el llibre del PSAN-P
  3. Nova intervenció policial al Pont de Santa Cristina d'Aro per impedir la presència d'estelades i pancartes
  4. La Intersindical porta als jutjats el Consorci de Biblioteques de Barcelona per la retallada de drets laborals
  5. Girona prepara una Diada amb actes al carrer, dinar popular i manifestació
  6. Recuperar l’independentisme combatiu i transversal
  7. Convoquen diversos actes polítics independentistes el matí de l'11 de setembre a Barcelona
  8. La CUP crida a mobilitzar-se l’Onze de Setembre per recuperar la iniciativa independentista
  9. La Crida prohibida de l’Onze de Setembre de 1981
  10. Més de 200 persones homenatgen Pep Musté i Teresa Putellas a Montesquiu
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid