Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Lluita institucional
L'Ajuntament d'Olot no condemna “la repressió policial”

L'Assemblea de l'Esquerra Independentista d'Olot proposava, entre altres, l'absolució dels encausats per la vaga del 29M

01/07/2012 Política
Contra la repressió Contra la repressió

Dijous passat, els grups polítics representats a l'Ajuntament d'Olot no van donar suport a una moció de l'Assemblea de l'Esquerra Independentista de la Garrotxa en què es denunciava “la repressió policial” a Catalunya i altres territoris dels Països Catalans. CiU, PxC i PP van votar-hi en contra, i ERC i PSC s'hi van abstenir. La rèplica més contundent a la proposta va venir del portaveu de PxC, que va elogiar els cossos policials com “la Benemèrita Guàrdia Civil.

Moció contra la repressió policial arreu del país

La junta de portaveus de l'Ajuntament d'Olot havia admès a tràmit la moció, però no va ser aprovada. En el text s'hi exposaven diversos exemples d'accions policials recents que l'Assemblea de l'Esquerra Independentista considera criticables i es proposava, entre altres decisions, que el ple demanés l'absolució dels encausats per la vaga del 29M i reclamés que s'aturi “la repressió contra aquells sectors socials que lluiten per una societat més justa”.

 

Valora
Rànquings
  1. “La catalanofòbia existeix i seguirà existint fins que Espanya acabi el seu propòsit: anorrear els catalans a costa de negar-los el dret a escriure la seva història”
  2. Barcelona serà el punt de partida de la flotilla internacional que vol trencar el bloqueig de Gaza
  3. SOS Costa Brava obre el Camí de Ronda de Cap Roig i denuncia la seva privatització
  4. El pont de Santa Cristina d’Aro torna a lluir estelades en plena operació retorn
  5. TV3, instrument d’alienació lingüística i nacional?
  6. L’Ajuntament de Santa Susanna continua abocant aigües freàtiques il·legalment al mar
  7. No n’hi ha prou amb informar en català: cal narrar el país en clau nacional
  8. La plataforma en defensa de la R3 denuncia negligència davant les incidències a Rodalies
  9. EH Bildu: El que va dir Alonso sobre Txiki i Otegi "blanqueja el franquisme"
  10. L’Exèrcit espanyol de Terra patrulla Eivissa en una operació de “dissuasiu” en temps de pau
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid