Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
EINA De debat
Endavant analitza el paper de de l'Esquerra Independentista a les Institucions
27/01/2014

Endavant (OSAN) ha editat un document sota el títol "Municipalisme als Països Catalans. Reflexions per a la construcció dels Països Catalans.” amb l'objectiu d'exposar els seus plantejaments  "en la construcció d'una unitat popular coherent amb els principis estratègics de l'Esquerra Independentista" pel que fa a la transformació social i la construcció nacional.

Segons els document, le presència institucional s'ha de guiar per dos objectius fonamentals. El primer, erosionar la legimitat dels estats i de les seves institucions, fent visible el seu caràcter de classe i els seus dèficits democràtics i el segon, mostrarque hi ha una alternativa real de confrontació amb les clases dominants i amb els Estats espanyol i francès que permet conseguir avenços vinculats a un projecte general de transformació. Fer possible que el projecte de la Unitat Popular sigui vist com a instrument útil per al conjunt de les trebaladores i treballadors dels Països Catalans.

Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. La paraula que va trencar el silenci
  3. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  4. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  5. La màfia castellana
  6. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  7. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  8. La vaga docent arrenca amb talls viaris, mobilitzacions a Barcelona i una setmana de protestes fins divendres
  9. Acte a l'Ateneu Barcelonès sobre la persecució judicial de l'independentisme
  10. Vist per sentència el judici de la peça Sitjas Motor del cas Mercuri a l’Audiència de Barcelona
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid