Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Privatització
Jubilats de Mallorca, en contra del tancament de dos hospitals públics

L'entitat creu que Bauzá "fa seguidisme dels poders fàctics internacionals amb l’objectiu d’apoderar-se de les propietats del poble per passar-les a mans de les multinacionals que volen controlar tota l’economia i tota la política mundial"

07/05/2012 Política

La macroretallada de 350 milions d'euros que ha presentat el govern de José Ramón Bauzá comportarà el tancament de dos hospitals públics: el Joan March i l'Hospital General. Un fet que ja ha provocat les primeres reaccions. És el cas de Jubilats per Mallorca, que en la seva darrera assemblea general va denunciar "enèrgicament" la decisió del govern balear de tancar els dos hospitals, "que funcionen beníssim, que donen un gran servici i que, per això, els volen tancar".

En aquest sentit, denuncia que el govern balear "en lloc de cercar remei pels camins contraris als que ens han conduit a l’actual crisi econòmica, faci seguidisme dels poders fàctics internacionals que l’han provocada intencionadament amb l’objectiu d’apoderar-se de les propietats del poble per passar-les a mans de les multinacionals que volen controlar tota l’economia i tota la política mundial".

"Que ara vulguin vendre el traspàs de serveis públics a les clíniques privades canta massa: si privatitzen la sanitat pública (el seu objectiu) estarem molt més mal servits que no ara, i si fos que el govern no sap com ha de sortir de les dificultats econòmiques sense atemptar contra els drets dels qui més ajuda necessiten nosaltres sí que sabem com s’ha de fer i ens oferim per a dir-los-ho", sentencia.

Jubilats anima tothom a participar a les mobilitzacions en contra "d’aquest espoli que programen i a fer costat en els sanitaris i a les mesures que vagin prenent en defensa d’allò que és de tots".

Valora
Rànquings
  1. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  2. Quan a Girona s'executaven Borbons
  3. La ILP per garantir el caràcter públic de la sanitat arribarà al Parlament el 19 d’octubre
  4. Com pot caure el règim de l’abús
  5. Els CDR commemoraran els nou anys de l’1-O amb una mobilització a Urquinaona
  6. L’independentisme il·luminarà el Montseny la nit del 3 d’octubre
  7. Lluc Salellas: “la unitat popular ha de començar al carrer, es construeix des de baix, que és d’on poden sorgir els continguts i les propostes realment transformadores i revolucionàries que necessita el poble”
  8. Concentració a Barcelona contra els desnonaments arran del cas de la Maricarmen
  9. Poble català, posa’t a lluitar
  10. Una parella de 81 i 74 anys afronta un desnonament a Badalona per haver avalat la hipoteca del fill
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid