Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Capitalisme
Maulets engega la campanya "Actua!" per "passar a l'acció i actuar"

La iniciativa té per objectiu "assenyalar qui són els responsables de la situació d’atur i explotació a la qual ens enfrontam"

06/05/2012 Política

Maulets de Palma ha engegat una campanya per "passar a l'acció i actuar" davant les "dures retallades socials que dia rere dia anuncia el govern del PP". L'organització juvenil creu que "no n'hi ha prou amb la reflexió i la crítica" i per això han batejat la campanya amb el nom d'"Actua!", que té per objectiu "assenyalar qui són els responsables de la situació d’atur i explotació a la qual ens enfrontam, per a després organitzar la resposta, directa i juvenil".

"La nostra no és una solució que passi per la passivitat, per quedar a un còmode segon pla: volem fer una crida a tot el jovent de Mallorca a prendre els carrers i a organitzar-se i defensar-se". En això es basa aquesta nova iniciativa, que arriba després de la campanya "El jovent de Mallorca plantam cara a la crisi".

En aquest sentit, explica que el discurs ideològic del PP, que parla de “crisi conjuntural” i “d’estrènyer elcinturó”, "el combatrem anant a l’arrel dels problemes" perquè "aquesta crisi demostra que amb el sistema capitalista no anam enlloc". A més, també serà un altaveu de l’aposta juvenil pel socialisme als Països Catalans.

Primeres activitats: Festa per la Independència el 25 de maig

Maulets ha presentat ja el nou material editat amb motiu de la campanya: cartell de la campanya, xapes, plantilla, etc. A més presenta dos models de cartells que fan referència un als responsables de la crisi i l’altre als sectors que actualment l’estan pagant.

El tret de sortida de la campanya es va donar a la manifestació del 1r de maig, fet que va marcar l’inici d’un mes que Maulets vol tenyir de vermell. Així, tenen previstes accions de tot tipus, una intensa campanya de propaganda, xerrades informatives, etc. i tornaran a celebrar la Festa per la Independència, que tendrà lloc el proper 25 de maig.

 

Valora
Rànquings
  1. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  2. La reivindicació de memòria a Via Laietana 43 arriba a la concentració número 100
  3. Gràcia Llibertat commemora nou anys de concentracions independentistes amb el record de Pepa Arenós
  4. Cent concentracions davant de Via Laietana 43 per exigir la fi dels usos policials i recuperar la memòria de la repressió
  5. L'Institut d'Estudis Catalans acull una jornada sobre les reclusions femenines i les presons de dones
  6. Ecologistes en Acció alerta del risc d’allargar la vida de les nuclears catalanes, 37 anys després de l’accident de Vandellòs I
  7. La crisi crònica de l'estat espanyol i unes eleccions que no resoldran res
  8. L'Aplec del Puig, una cita històrica que manté viva la lluita pels drets nacionals del País Valencià
  9. La catalanofòbia continua afeblint l'ús social del català i obliga a repensar les polítiques de normalització lingüística
  10. Àlex Romaguera: «La Transició també s'ha legitimat silenciant les víctimes de la repressió de l'estat espanyol»
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid