Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
#Novullpagar
"Prou peatges" convoca mobilitzacions el 1r de Maig

La iniciativa #novullpagar ja aplega gairebé cent-mil i més de deu mil seguidors en diferents grups de facebok

24/04/2012 Política
Amb l'objectiu de visualitzar la campanya arreu del Principat, la plataforma #novullpagar ha convocat pel proper primer de maig una mobilització puntual a diferents peatges a les 12h

-Vilassar, autopista C-32 (en els dos sentits)
- Martorell, autopista AP-7 (sentit Barcelona)
- Mollet, autopista C-33 (en els dos sentits)
- Manresa, autopista C-16 (en els dos sentits)
- Girona Sud (Sortida)
- Figueres Sud (Sortida)
- Hospitalet de L'Infant (en els dos sentits)
- Túnels del Garraf (en els dos sentits)


I és que allò qu va començar amb l'anècdota difosa per Llibertat.cat d'un conductor insubmís que va penjar el vídeo de la seva acció al Youtube, està prenent cada cop més un caire de revolta popular.

La iniciativa #novullpagar s'ha estès com una taca d'oli per la xarxa amb prop de 10.000 seguidors al grup de Facebook "Prou peatges. No volem pagar" i més de 100.000 a "No als peatges de Catalunya. N'estem farts".



Esdeveniment: http://www.facebook.com/events/434455569913491/
Facebook: http://www.facebook.com/proupeatges
Twitter: @proupeatges
Youtube: https://www.youtube.com/user/NoVullPagar
Web: http://proupeatges.cat
Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. La paraula que va trencar el silenci
  3. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  4. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  5. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  6. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  7. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  8. 90a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  9. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  10. Mallorca cantarà La Balanguera de manera simultània el 29 de maig en una gran convocatòria popular
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid